@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
erik potter123
Elev |
någon intresserad av ett grönt drakägg elr 35 pomona sprout har de flesta korten i dubbletter elr mer kontakta mig har dock inte hedwig skicka en uggla ni säger ett rimligt pris och kortet ksk är ert om ni har ett bra pris har jag en jul 2012 medalj typ och en 2013 julget
Spoiler:
Tryck här för att visa! 4 jan, 2015 15:56 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av erik potter123: någon intresserad av ett grönt drakägg elr 35 pomona sprout har de flesta korten i dubbletter elr mer kontakta mig har dock inte hedwig skicka en uggla ni säger ett rimligt pris och kortet ksk är ert om ni har ett bra pris har jag en jul 2012 medalj typ och en 2013 julget Säljer du en jul 2012?? Isf vill jag köpa den. ****************************************** Jag säljer: 1 vanlig snölyckta 2 färgade snölycktor 2 regnbågar 4 dunderklubbor 3 gummiankor 2 jul 2014 1 julbengt (julhund) 1 sexuallitetshalsduk *************************************************** Efterlyser jul 2011 & 2012
4 jan, 2015 19:38 |
|
Wira
Elev |
Skrivet av Doby: Skrivet av Wira: Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Jag kan sälja två regnbågsfärgade julgranskulor och två bjällror. gärna! vilket pris föreslår du? 25 galleoner typ? 5 jan, 2015 13:58
Detta inlägg ändrades senast 2015-01- 5 kl. 21:10
|
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Om du fortfarande vill köpa så kan jag sälja 5 regbåggskulor och 3 bjällror och 1 lila kula plus flera röda.
5 jan, 2015 15:46 |
|
Doby
Elev |
Skrivet av Wira: Skrivet av Doby: Skrivet av Wira: Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Jag kan sälja två regnbågsfärgade julgranskulor och två bjällror. gärna! vilket pris föreslår du? 25 galleoner typ? superbra, kan du lägga upp när båda är inne?(och maila mig då) Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Om du fortfarande vill köpa så kan jag sälja 5 regbåggskulor och 3 bjällror och 1 lila kula plus flera röda. köper jättegärna!! vilket pris typ 40g?
6 jan, 2015 12:32 |
|
Li
Biträdande rektor |
Köper glitterskor för 100-150 galleoner x
without something there is no nothing 6 jan, 2015 13:41 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Om du fortfarande vill köpa så kan jag sälja 5 regbåggskulor och 3 bjällror och 1 lila kula plus flera röda. köper jättegärna!! vilket pris typ 40g? låter jättebra, lägger upp när båda är intte Mugglar dig då
6 jan, 2015 14:28
Detta inlägg ändrades senast 2015-01- 6 kl. 22:13
|
|
Wira
Elev |
Skrivet av Doby: Skrivet av Wira: Skrivet av Doby: Skrivet av Wira: Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Jag kan sälja två regnbågsfärgade julgranskulor och två bjällror. gärna! vilket pris föreslår du? 25 galleoner typ? superbra, kan du lägga upp när båda är inne?(och maila mig då?) Okej 6 jan, 2015 15:32 |
|
dementorn
Elev |
Skrivet av Li: Köper glitterskor för 100-150 galleoner x Jag har en glittersko som du skulle kunna få köpa för 99 galleoner!
6 jan, 2015 22:32
Detta inlägg ändrades senast 2015-01- 7 kl. 12:39
|
|
Doby
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Om du fortfarande vill köpa så kan jag sälja 5 regbåggskulor och 3 bjällror och 1 lila kula plus flera röda. köper jättegärna!! vilket pris typ 40g? låter jättebra, lägger upp när båda är intte Mugglar dig då tack Skrivet av Li: Köper glitterskor för 100-150 galleoner x jag har en glittersko du kan få köpa, ska vi säga 100 galleoner?
7 jan, 2015 12:30 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen