Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
2 nov, 2012 13:26 |
|
viktor
Elev |
jag vet
2 nov, 2012 13:27 |
|
whirlwinds
Elev |
2 nov, 2012 17:01 |
|
viktor
Elev |
Jag vill fråga chans på henne men jag skulle inte klara av ett nej jag skulle inte klara av det
2 nov, 2012 17:33 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av viktor: Jag vill fråga chans på henne men jag skulle inte klara av ett nej jag skulle inte klara av det man måste satsa för att vinna. nej men allvarligt, du får iallafall veta vad hon känner om du frågar. annars får du igentligen bara gå runt och vara orolig för det. du måste inte fråga henne direkt "ska vi bli tillsammans?" men du kan ju alltid börja med att säga vad du känner för henne, och sedan fråga om hon känner samma sak. lycka till! ♥ ![]()
3 nov, 2012 22:32 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av smartbabe: tack ♥ men sittvasion är lite mer jobbig för hon är en av mina föredetta bästa vänner som helt plötsligt ignorerar mig och då blir jag Så kär i henne ( hade kännslor för henne förut när vi var super bra vänner, men de var inte lika starka) det är svårt eftersom hon ignorerar mig fullständigt och inte pratar med mig om hon inte måste typ, ska försöka samla mod och yttra mina känslor för henneSkrivet av viktor: Jag vill fråga chans på henne men jag skulle inte klara av ett nej jag skulle inte klara av det man måste satsa för att vinna. nej men allvarligt, du får iallafall veta vad hon känner om du frågar. annars får du igentligen bara gå runt och vara orolig för det. du måste inte fråga henne direkt "ska vi bli tillsammans?" men du kan ju alltid börja med att säga vad du känner för henne, och sedan fråga om hon känner samma sak. lycka till! ♥ Tack,smartbabe ♥ 3 nov, 2012 22:40 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av smartbabe: tack ♥ men sittvasion är lite mer jobbig för hon är en av mina föredetta bästa vänner som helt plötsligt ignorerar mig och då blir jag Så kär i henne ( hade kännslor för henne förut när vi var super bra vänner, men de var inte lika starka) det är svårt eftersom hon ignorerar mig fullständigt och inte pratar med mig om hon inte måste typ, ska försöka samla mod och yttra mina känslor för henneSkrivet av viktor: Jag vill fråga chans på henne men jag skulle inte klara av ett nej jag skulle inte klara av det man måste satsa för att vinna. nej men allvarligt, du får iallafall veta vad hon känner om du frågar. annars får du igentligen bara gå runt och vara orolig för det. du måste inte fråga henne direkt "ska vi bli tillsammans?" men du kan ju alltid börja med att säga vad du känner för henne, och sedan fråga om hon känner samma sak. lycka till! ♥ Tack,smartbabe ♥ jag vet hur det känns. det blir faktiskt bättre, jag lovar. exakt samma sak hände mig, med en kille alltså. vi var väldigt nära vänner, sedan en dag slutade han prata med mig. jag förstod inte vad jag gjort. han började kalla mig saker, och jag försökte bli sams igen, fast vi inte hade bråkat eller så. han skyllde det på mig, och jag förstår fortfarande inte vad jag gjorde. han vägrade tala om det för mig och vi har inte pratat på över två år nu, och det svider fortfarande lite när jag ser honom i skolan... ingen fara, det kommer gå jättebra. ♥ ![]()
3 nov, 2012 22:47 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av smartbabe: tack för ditt stöd ♥, men det kändes inte så bra att du inte är sams med din föredetta vän Skrivet av viktor: Skrivet av smartbabe: tack ♥ men sittvasion är lite mer jobbig för hon är en av mina föredetta bästa vänner som helt plötsligt ignorerar mig och då blir jag Så kär i henne ( hade kännslor för henne förut när vi var super bra vänner, men de var inte lika starka) det är svårt eftersom hon ignorerar mig fullständigt och inte pratar med mig om hon inte måste typ, ska försöka samla mod och yttra mina känslor för henneSkrivet av viktor: Jag vill fråga chans på henne men jag skulle inte klara av ett nej jag skulle inte klara av det man måste satsa för att vinna. nej men allvarligt, du får iallafall veta vad hon känner om du frågar. annars får du igentligen bara gå runt och vara orolig för det. du måste inte fråga henne direkt "ska vi bli tillsammans?" men du kan ju alltid börja med att säga vad du känner för henne, och sedan fråga om hon känner samma sak. lycka till! ♥ Tack,smartbabe ♥ jag vet hur det känns. det blir faktiskt bättre, jag lovar. exakt samma sak hände mig, med en kille alltså. vi var väldigt nära vänner, sedan en dag slutade han prata med mig. jag förstod inte vad jag gjort. han började kalla mig saker, och jag försökte bli sams igen, fast vi inte hade bråkat eller så. han skyllde det på mig, och jag förstår fortfarande inte vad jag gjorde. han vägrade tala om det för mig och vi har inte pratat på över två år nu, och det svider fortfarande lite när jag ser honom i skolan... ingen fara, det kommer gå jättebra. ♥ 3 nov, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
alltså panik vet ej vad jag ska göra :I saknar han och vill vara med han jämt men vågar aldrig ta steget framåt, väntar på att han ska våga men han är lika blyg som jag. ;___; vet ändå inte liksom vad vi ska göra när jag är med han.....
4 nov, 2012 02:30 |
|
viktor
Elev |
Är magsjuk, får inte träffa henne på måndag
Vill bara slita två av mina bästa vänner i stycken, jag har sätt hur hon tittar på dem, och en av dem är världens största player, och den andra ger mig feedback, är väldigt orolig och förtvivlad just nu!!! 4 nov, 2012 11:49 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen