Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är han snygg?
14 nov, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om Weasley tvillingarna inatt o.o igen
14 nov, 2011 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag drömde om Weasley tvillingarna inatt o.o igen Åhh FUSK!! ♥ 14 nov, 2011 21:09 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag drömde om Weasley tvillingarna inatt o.o igen Åhh FUSK!! ♥ ![]()
14 nov, 2011 22:24 |
|
Borttagen
|
höhö mina drömmar är alltid så udda, för jag Fred, George och Blaise Zabini (o.O) lekte sjöhästar ._.
14 nov, 2011 22:30 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: höhö mina drömmar är alltid så udda, för jag Fred, George och Blaise Zabini (o.O) lekte sjöhästar ._. Det var...udda? Haha ♥♥ ![]()
14 nov, 2011 22:34 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är han snygg? hahaha, jorå, men han är typ.. runt 20/30 (kanske 25.. i dunno) och har tjej, haha
14 nov, 2011 23:02 |
|
Borttagen
|
Haha, damit XD
15 nov, 2011 07:07 |
|
Anapneo
Elev |
15 nov, 2011 15:39 |
|
LauraTree
Elev |
Håller med er alla. Fred och George är underbara och jag HATAR att Fred dör i sjuan och jag tycker SÅ synd om George. VARFÖR var Rowling tvungen att döda just Fred av alla?
15 nov, 2011 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen