Fenixorden Andra Generationen
Forum > Off Topic > Klubbar > Fenixorden Andra Generationen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: utan de dödligaSkrika alla besvärjelser vi kan och slå vilt med stavarna 14 jan, 2017 17:27 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Idoli: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: skriva besvärjelser mod dödsätarna. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: instämmer, sckräck och tveksamhet ger en förlust. ... Vad ska vi göra under attacken? Okej, tack! När sker det? Det är väl den 17 kl.19.00
14 jan, 2017 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: utan de dödliga Skrika alla besvärjelser vi kan och slå vilt med stavarna ja 14 jan, 2017 17:28 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Idoli: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: skriva besvärjelser mod dödsätarna. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: instämmer, sckräck och tveksamhet ger en förlust. ... Vad ska vi göra under attacken? Okej, tack! När sker det? Det är väl den 17 kl.19.00 -.- Det ska vi inte veta -.-
14 jan, 2017 17:29 |
|
Idoli
Elev |
14 jan, 2017 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Idoli: menar januariMen den 17 December gick redan? 14 jan, 2017 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Idoli: Men den 17 December gick redan? 17 Januari 14 jan, 2017 17:29 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Idoli: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: skriva besvärjelser mod dödsätarna. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: instämmer, sckräck och tveksamhet ger en förlust. ... Vad ska vi göra under attacken? Okej, tack! När sker det? Det är väl den 17 kl.19.00 -.- Det ska vi inte veta -.- Men det står ju på första sidan... fast där står det 17 december
14 jan, 2017 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: *ändratSkrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Idoli: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: skriva besvärjelser mod dödsätarna. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: instämmer, sckräck och tveksamhet ger en förlust. ... Vad ska vi göra under attacken? Okej, tack! När sker det? Det är väl den 17 kl.19.00 -.- Det ska vi inte veta -.- Men det står ju på första sidan... fast där står det 17 december 14 jan, 2017 17:31 |
|
Borttagen
|
can i join plz?
14 jan, 2017 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen