Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ggary
Elev |
Najs
Snö? -.- Det är meningen... 28 nov, 2011 17:28 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
najs
tomten? 28 nov, 2011 17:42 |
|
joel9324
Elev |
28 nov, 2011 17:51 |
|
ggary
Elev |
Najs ibland
Alan Rickman? Det är meningen... 28 nov, 2011 17:59 |
|
Pixie
Elev |
28 nov, 2011 18:12 |
|
ggary
Elev |
Bajs, för jag kunde inte byta till den bild jag ville ha för luvan var i vägen. >.< Fast de är fina, så hade det inte varit därför hade det varit najs.
Helena Bonham Carter? Det är meningen... 28 nov, 2011 18:35 |
|
Enchanted
Elev |
Najs
iPod? 28 nov, 2011 18:56 |
|
Borttagen
|
NAJS!!
Marabo?? 28 nov, 2011 19:28 |
|
ggary
Elev |
Najs
Djungelvrål? Det är meningen... 28 nov, 2011 20:15 |
|
Borttagen
|
Najs
Vampyrer? 28 nov, 2011 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen