Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
23 okt, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
"Visst"
Mumlade jag och gav den tömda kroppen en snabb blick.
23 okt, 2013 17:30
|
|
Borttagen
|
23 okt, 2013 18:14
|
|
Borttagen
|
-Hemma-
Jag sparkade av mig skorna.
23 okt, 2013 18:16
|
|
Borttagen
|
Jag log mot honom.
"Värst vad du läkte fort då!"
23 okt, 2013 18:20
|
|
Borttagen
|
"Jag ignorerar bara att jag har ont"
Sa jag och ryckte på axlarna.
23 okt, 2013 18:21
|
|
Borttagen
|
"Coolt." Sa jag fascinerat.
23 okt, 2013 18:24
|
|
Borttagen
|
23 okt, 2013 18:25
|
|
Borttagen
|
"Undrar vad juni och Hector gör nu?"
23 okt, 2013 18:27
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna och kände mig lite orolig.
23 okt, 2013 18:30
|
Du får inte svara på den här tråden.