Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
19 okt, 2012 08:51 |
|
Irah
Elev |
19 okt, 2012 09:02 |
|
MizzNina
Elev |
Spader.
Varenda gång jag spelar 500 så samlar jag instinktivt på mig alla spader av någon anledning. Oavsett hur många kort jag har av dem andra färgerna. Spader är bäst. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 okt, 2012 09:02 |
|
LunaLove<3
Elev |
19 okt, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Klöver!! Klöver symboliserar bra saker som pengar och naturen och har dessutom finast form! Spader är ett svärd och svärd betyder våld och död och det är dåliga saker
Detta var något framkrystade motiveringar måste jag erkänna, egentligen är mitt val baserat på enbart estetiken och en odefinierbar känsla. 19 okt, 2012 10:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Spader
19 okt, 2012 10:44 |
|
MystiqueRed
Elev |
Klöver! Eller spader... aah
19 okt, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Klöver. För att det betyder lycka och välgång. Och så brukar jag förlora med spader
19 okt, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Spader
19 okt, 2012 12:29 |
|
Borttagen
|
Spader.
19 okt, 2012 13:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen