@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: P-plats 14? IIIIIIIIH NÄSTAN TOPP 10!!!!!!!!!!!!!!!! MÅSTE VARVA DIG! O__O ÄR PLATS 30 TROR JAG.
26 okt, 2014 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: P-plats 14? IIIIIIIIH NÄSTAN TOPP 10!!!!!!!!!!!!!!!! MÅSTE VARVA DIG! O__O ÄR PLATS 30 TROR JAG. NOOOOOOOO XD XD XD 26 okt, 2014 18:15 |
|
Pernilla
Elev |
är på plats 35
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 18:16 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Smart. Skrivet av Beben: Det är en bra idé eftersom mitt andra öra nu exploderade i en attack, och nu kan jag inte höra ett skvatt. Jag kan inte stå emot kraften av skrik, det är för mycket för mig. Men nu har jag en kastrull på huvudet som skydd, så förhoppningsvis studsar ljudet tillbaka mot dem och eliminerar dem, om jag överlever tills dess. Skrivet av LolFeelings: Jag kan komma över, så delar vi på oss. Jag kan ta med min systers wi-fi kompis så kan hon spåra dom med sin telefon, för vi kan inte göra det själva då vi håller i klubbor. Skrivet av Beben: Jag påbörjar nu min jakt på lillasystern och hennes kumpaner. Enda problemet är att de är ungefär lika lätta att hitta som trollen här, vilket får det att verka som att personerna jag hör skrika möjligtvis bara är spöken som tycker det verkar roligt att hemsöka mig. Skrivet av LolFeelings: Klubba ner dom istället för trollen. Här, ta min klubba. Skrivet av Beben: Du lyckades även eliminera fienden genom att lura den. Kraften av mugglis lyckades hela och gömma dig, och trots de livsfarliga läxorna kan du nog redan göra en massa shit, som att undvika att få huset och några grannar att explodera. Något som min systers vänner gör motsatsen till just nu, fortfarande. SEND HELP. Skrivet av LolFeelings: Läxor är alltid farligt, vem det än kommer ifrån. Dock sa jag "Du får det när jag är klar" när hon frågade igen, men eftersom att läxan var på datorn, och datorn är i mitt rum, satt jag vid mugglis när jag var klar. Hon kom inte in igen. Skrivet av Beben: Du gjorde motstånd. Du lyckades stå emot kraften av mobiler och nu kan inte något döda dig. Du är ostoppbar.Skrivet av LolFeelings: Jag kom med en asgrym comeback (efter typ en kvarts diskution) "Men ska du vara med min syster eller med din mobil, nu ska jag göra läxa, hej då" Skrivet av Beben: Ouch, det är bara värre. Värre än att höra de oändliga skriken dåna genom hela huset, förmodligen. Trots att väggarna skakar och taket håller på att rasa in tror jag att huset på något sätt ändå kommer att överleva. Kraften av wifi har en större destruktiv kraft än kraften av skrik, trots allt. Hoppas du överlever. Skrivet av LolFeelings: Min systers kompisar är bara dryga. Senaste gången dom var här så fick jag frågan "Vad är ert wi-fi?" typ hundra gånger, och när jag frågade varför hon behövde det svarade hon "Jag kan inte sitta vid min mobil annars" Det värsta som finns? När ens lillasysters vänner är här. Inget kan stoppa dem. Mitt ena öra har redan exploderat. Mitt öde väntar. Världen kommer att gå under. Om inte det livsfarliga mordvapnet "Läxor" används utav någon lärare, förstås. Läxor står alltid emot kraften av mobiler, och de som lyckats överleva den. Jag åker på min Nimbus 2000 nu, fast det är lite monligt. Vi får hoppas att jag inte krockar med ett flygplan. 26 okt, 2014 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pernilla: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pernilla: vad ska ni göra på Halloween? I vår familj firar vi Samhain (påminner om Halloween), vilket är den mest magiska av våra åtta årshögtider.. Vi kommer att äta gott (mycket rotfrukter pga säsongen) och så kommer vi att göra lite ritualer också.. Den 31:a oktober är linjen mellan vår värld och andevärlden som tunnast, så jag hoppas att man får vara med om något magiskt i år. ♥ Vad ska du hitta på? Fylla år, äta godis, vara m. kompisar och chilla Så härligt, grattis i förskott! Hur mycket fyller du, om jag får fråga? 26 okt, 2014 18:16 |
|
Pernilla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pernilla: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pernilla: vad ska ni göra på Halloween? I vår familj firar vi Samhain (påminner om Halloween), vilket är den mest magiska av våra åtta årshögtider.. Vi kommer att äta gott (mycket rotfrukter pga säsongen) och så kommer vi att göra lite ritualer också.. Den 31:a oktober är linjen mellan vår värld och andevärlden som tunnast, så jag hoppas att man får vara med om något magiskt i år. ♥ Vad ska du hitta på? Fylla år, äta godis, vara m. kompisar och chilla Så härligt, grattis i förskott! Hur mycket fyller du, om jag får fråga? 13 år The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Som finns i sjön ungefär? O: Vet inte om jag ska ta det som positivt eller negativit xD More or less. Nej men, det är ett övergivet mentalt sjukhus, och vi skulle kolla där bara Men vi kom aldrig in, så vi gav upp och gick till krogen istället. *så moget* Tycker det var tur att ni inte tog er in xD Kan bara tänka mig vad som finns där, fast det skulle iof vara en upplevelse i sig Det var liksom hela meningen med det, haha! Att se vad som finns där. Och det är så, kära mugglisar, hur jag träffade min pojkvän. En skäggig man med kofot, som skulle hänga med till övergivet mentalt sjukhus... Ah. Sigh. 26 okt, 2014 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pernilla: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pernilla: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pernilla: vad ska ni göra på Halloween? I vår familj firar vi Samhain (påminner om Halloween), vilket är den mest magiska av våra åtta årshögtider.. Vi kommer att äta gott (mycket rotfrukter pga säsongen) och så kommer vi att göra lite ritualer också.. Den 31:a oktober är linjen mellan vår värld och andevärlden som tunnast, så jag hoppas att man får vara med om något magiskt i år. ♥ Vad ska du hitta på? Fylla år, äta godis, vara m. kompisar och chilla Så härligt, grattis i förskott! Hur mycket fyller du, om jag får fråga? 13 år Underbart! 26 okt, 2014 18:18 |
|
Pernilla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pernilla: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pernilla: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pernilla: vad ska ni göra på Halloween? I vår familj firar vi Samhain (påminner om Halloween), vilket är den mest magiska av våra åtta årshögtider.. Vi kommer att äta gott (mycket rotfrukter pga säsongen) och så kommer vi att göra lite ritualer också.. Den 31:a oktober är linjen mellan vår värld och andevärlden som tunnast, så jag hoppas att man får vara med om något magiskt i år. ♥ Vad ska du hitta på? Fylla år, äta godis, vara m. kompisar och chilla Så härligt, grattis i förskott! Hur mycket fyller du, om jag får fråga? 13 år Underbart! japp, blir äntligen tonåring! The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 18:19 |
|
Borttagen
|
undefinedTestar att skriva med färg nu, något jag aldrig gjort förut xd
26 okt, 2014 18:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen