@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
26 okt, 2014 18:00 |
|
Fellrendión
Elev |
26 okt, 2014 18:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-26 kl. 18:01
|
|
Pernilla
Elev |
Nä, den är mindre än trollen som man ska jaga The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 18:01 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Beben: Du lyckades även eliminera fienden genom att lura den. Kraften av mugglis lyckades hela och gömma dig, och trots de livsfarliga läxorna kan du nog redan göra en massa shit, som att undvika att få huset och några grannar att explodera. Något som min systers vänner gör motsatsen till just nu, fortfarande. SEND HELP.Skrivet av LolFeelings: Läxor är alltid farligt, vem det än kommer ifrån. Dock sa jag "Du får det när jag är klar" när hon frågade igen, men eftersom att läxan var på datorn, och datorn är i mitt rum, satt jag vid mugglis när jag var klar. Hon kom inte in igen. Skrivet av Beben: Du gjorde motstånd. Du lyckades stå emot kraften av mobiler och nu kan inte något döda dig. Du är ostoppbar.Skrivet av LolFeelings: Jag kom med en asgrym comeback (efter typ en kvarts diskution) "Men ska du vara med min syster eller med din mobil, nu ska jag göra läxa, hej då" Skrivet av Beben: Ouch, det är bara värre. Värre än att höra de oändliga skriken dåna genom hela huset, förmodligen. Trots att väggarna skakar och taket håller på att rasa in tror jag att huset på något sätt ändå kommer att överleva. Kraften av wifi har en större destruktiv kraft än kraften av skrik, trots allt. Hoppas du överlever. Skrivet av LolFeelings: Min systers kompisar är bara dryga. Senaste gången dom var här så fick jag frågan "Vad är ert wi-fi?" typ hundra gånger, och när jag frågade varför hon behövde det svarade hon "Jag kan inte sitta vid min mobil annars" Det värsta som finns? När ens lillasysters vänner är här. Inget kan stoppa dem. Mitt ena öra har redan exploderat. Mitt öde väntar. Världen kommer att gå under. Om inte det livsfarliga mordvapnet "Läxor" används utav någon lärare, förstås. Läxor står alltid emot kraften av mobiler, och de som lyckats överleva den.
26 okt, 2014 18:02 |
|
Pernilla
Elev |
den här chatten är rolig
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 18:02 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag blev jätteglad då jag trodde att det var ett riktigt troll :c
26 okt, 2014 18:03 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Klubba ner dom istället för trollen. Här, ta min klubba.Skrivet av Beben: Du lyckades även eliminera fienden genom att lura den. Kraften av mugglis lyckades hela och gömma dig, och trots de livsfarliga läxorna kan du nog redan göra en massa shit, som att undvika att få huset och några grannar att explodera. Något som min systers vänner gör motsatsen till just nu, fortfarande. SEND HELP. Skrivet av LolFeelings: Läxor är alltid farligt, vem det än kommer ifrån. Dock sa jag "Du får det när jag är klar" när hon frågade igen, men eftersom att läxan var på datorn, och datorn är i mitt rum, satt jag vid mugglis när jag var klar. Hon kom inte in igen. Skrivet av Beben: Du gjorde motstånd. Du lyckades stå emot kraften av mobiler och nu kan inte något döda dig. Du är ostoppbar.Skrivet av LolFeelings: Jag kom med en asgrym comeback (efter typ en kvarts diskution) "Men ska du vara med min syster eller med din mobil, nu ska jag göra läxa, hej då" Skrivet av Beben: Ouch, det är bara värre. Värre än att höra de oändliga skriken dåna genom hela huset, förmodligen. Trots att väggarna skakar och taket håller på att rasa in tror jag att huset på något sätt ändå kommer att överleva. Kraften av wifi har en större destruktiv kraft än kraften av skrik, trots allt. Hoppas du överlever. Skrivet av LolFeelings: Min systers kompisar är bara dryga. Senaste gången dom var här så fick jag frågan "Vad är ert wi-fi?" typ hundra gånger, och när jag frågade varför hon behövde det svarade hon "Jag kan inte sitta vid min mobil annars" Det värsta som finns? När ens lillasysters vänner är här. Inget kan stoppa dem. Mitt ena öra har redan exploderat. Mitt öde väntar. Världen kommer att gå under. Om inte det livsfarliga mordvapnet "Läxor" används utav någon lärare, förstås. Läxor står alltid emot kraften av mobiler, och de som lyckats överleva den. 26 okt, 2014 18:03 |
|
Fellrendión
Elev |
26 okt, 2014 18:04 |
|
Pernilla
Elev |
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Som finns i sjön ungefär? O: Vet inte om jag ska ta det som positivt eller negativit xD More or less. Nej men, det är ett övergivet mentalt sjukhus, och vi skulle kolla där bara Men vi kom aldrig in, så vi gav upp och gick till krogen istället. *så moget* 26 okt, 2014 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen