@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skickat :> Det började med ett oskyldigt "Du ser ut som Edward Norton", faktiskt. På Genomfarten i Uppsala, medan vi väntade på att krogen skulle öppna, då vi misslyckades med Ulleråker-uppdraget XD Hahaha xD Vad gulligt :3 Ullåkeruppdraget? O: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 okt, 2014 17:43 |
|
Pernilla
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Det värsta som finns? När ens lillasysters vänner är här. Inget kan stoppa dem. Mitt ena öra har redan exploderat. Mitt öde väntar. Världen kommer att gå under. haha, din stackare The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 17:44 |
|
Borttagen
|
26 okt, 2014 17:46 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Beben: Ouch, det är bara värre. Värre än att höra de oändliga skriken dåna genom hela huset, förmodligen. Trots att väggarna skakar och taket håller på att rasa in tror jag att huset på något sätt ändå kommer att överleva. Kraften av wifi har en större destruktiv kraft än kraften av skrik, trots allt. Hoppas du överlever.Skrivet av LolFeelings: Min systers kompisar är bara dryga. Senaste gången dom var här så fick jag frågan "Vad är ert wi-fi?" typ hundra gånger, och när jag frågade varför hon behövde det svarade hon "Jag kan inte sitta vid min mobil annars" Det värsta som finns? När ens lillasysters vänner är här. Inget kan stoppa dem. Mitt ena öra har redan exploderat. Mitt öde väntar. Världen kommer att gå under.
26 okt, 2014 17:47 |
|
Vildvittra
Elev |
Som finns i sjön ungefär? O: Vet inte om jag ska ta det som positivt eller negativit xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 okt, 2014 17:49 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag kom med en asgrym comeback (efter typ en kvarts diskution) "Men ska du vara med min syster eller med din mobil, nu ska jag göra läxa, hej då"Skrivet av Beben: Ouch, det är bara värre. Värre än att höra de oändliga skriken dåna genom hela huset, förmodligen. Trots att väggarna skakar och taket håller på att rasa in tror jag att huset på något sätt ändå kommer att överleva. Kraften av wifi har en större destruktiv kraft än kraften av skrik, trots allt. Hoppas du överlever. Skrivet av LolFeelings: Min systers kompisar är bara dryga. Senaste gången dom var här så fick jag frågan "Vad är ert wi-fi?" typ hundra gånger, och när jag frågade varför hon behövde det svarade hon "Jag kan inte sitta vid min mobil annars" Det värsta som finns? När ens lillasysters vänner är här. Inget kan stoppa dem. Mitt ena öra har redan exploderat. Mitt öde väntar. Världen kommer att gå under. 26 okt, 2014 17:50 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Beben: Du gjorde motstånd. Du lyckades stå emot kraften av mobiler och nu kan inte något döda dig. Du är ostoppbar.Skrivet av LolFeelings: Jag kom med en asgrym comeback (efter typ en kvarts diskution) "Men ska du vara med min syster eller med din mobil, nu ska jag göra läxa, hej då" Skrivet av Beben: Ouch, det är bara värre. Värre än att höra de oändliga skriken dåna genom hela huset, förmodligen. Trots att väggarna skakar och taket håller på att rasa in tror jag att huset på något sätt ändå kommer att överleva. Kraften av wifi har en större destruktiv kraft än kraften av skrik, trots allt. Hoppas du överlever. Skrivet av LolFeelings: Min systers kompisar är bara dryga. Senaste gången dom var här så fick jag frågan "Vad är ert wi-fi?" typ hundra gånger, och när jag frågade varför hon behövde det svarade hon "Jag kan inte sitta vid min mobil annars" Det värsta som finns? När ens lillasysters vänner är här. Inget kan stoppa dem. Mitt ena öra har redan exploderat. Mitt öde väntar. Världen kommer att gå under. Om inte det livsfarliga mordvapnet "Läxor" används utav någon lärare, förstås. Läxor står alltid emot kraften av mobiler, och de som lyckats överleva den.
26 okt, 2014 17:54 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Läxor är alltid farligt, vem det än kommer ifrån. Dock sa jag "Du får det när jag är klar" när hon frågade igen, men eftersom att läxan var på datorn, och datorn är i mitt rum, satt jag vid mugglis när jag var klar. Hon kom inte in igen.Skrivet av Beben: Du gjorde motstånd. Du lyckades stå emot kraften av mobiler och nu kan inte något döda dig. Du är ostoppbar.Skrivet av LolFeelings: Jag kom med en asgrym comeback (efter typ en kvarts diskution) "Men ska du vara med min syster eller med din mobil, nu ska jag göra läxa, hej då" Skrivet av Beben: Ouch, det är bara värre. Värre än att höra de oändliga skriken dåna genom hela huset, förmodligen. Trots att väggarna skakar och taket håller på att rasa in tror jag att huset på något sätt ändå kommer att överleva. Kraften av wifi har en större destruktiv kraft än kraften av skrik, trots allt. Hoppas du överlever. Skrivet av LolFeelings: Min systers kompisar är bara dryga. Senaste gången dom var här så fick jag frågan "Vad är ert wi-fi?" typ hundra gånger, och när jag frågade varför hon behövde det svarade hon "Jag kan inte sitta vid min mobil annars" Det värsta som finns? När ens lillasysters vänner är här. Inget kan stoppa dem. Mitt ena öra har redan exploderat. Mitt öde väntar. Världen kommer att gå under. Om inte det livsfarliga mordvapnet "Läxor" används utav någon lärare, förstås. Läxor står alltid emot kraften av mobiler, och de som lyckats överleva den. 26 okt, 2014 17:57 |
|
Pernilla
Elev |
Jag räddar snart Ginny från basilisken
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 17:58 |
|
Fellrendión
Elev |
26 okt, 2014 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen