@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Det värsta som finns? När ens lillasysters vänner är här. Inget kan stoppa dem. Mitt ena öra har redan exploderat. Mitt öde väntar. Världen kommer att gå under.
26 okt, 2014 17:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Vildvittra Shh, de andra får inte veta hur vårt förhållande ser ut... D: D: D: Det bästa scenariot vore att sitta, dricka vin och titta på en film med Edward Norton. ;___; Det har vi iofs gjort tusentals gånger (nope, jag är ingen alkis...) redan, men Edward Norton har en speciell plats i vårt förhållande då han startade det hela... XD Oj då O: Ska inte avslöja det Så egentligen är det ett förhållande med tre parter bara att den tredje inte är medveten om de andras existens xD Kind of. xD Det finns en anledning till att Andreas heter "Ed Norton ♥" i min kontaktlista i telefonen... 26 okt, 2014 17:35 |
|
Fellrendión
Elev |
26 okt, 2014 17:35 |
|
Kim Potter
Elev |
26 okt, 2014 17:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Vildvittra Shh, de andra får inte veta hur vårt förhållande ser ut... D: D: D: Det bästa scenariot vore att sitta, dricka vin och titta på en film med Edward Norton. ;___; Det har vi iofs gjort tusentals gånger (nope, jag är ingen alkis...) redan, men Edward Norton har en speciell plats i vårt förhållande då han startade det hela... XD Oj då O: Ska inte avslöja det Så egentligen är det ett förhållande med tre parter bara att den tredje inte är medveten om de andras existens xD Kind of. xD Det finns en anledning till att Andreas heter "Ed Norton ♥" i min kontaktlista i telefonen... Hahahaha xD Okej, det vill jag se! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 okt, 2014 17:37 |
|
Fellrendión
Elev |
Klubbar tillbaka. Jag är inte alls något troll. :c
26 okt, 2014 17:38 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Min systers kompisar är bara dryga. Senaste gången dom var här så fick jag frågan "Vad är ert wi-fi?" typ hundra gånger, och när jag frågade varför hon behövde det svarade hon "Jag kan inte sitta vid min mobil annars" Det värsta som finns? När ens lillasysters vänner är här. Inget kan stoppa dem. Mitt ena öra har redan exploderat. Mitt öde väntar. Världen kommer att gå under. 26 okt, 2014 17:39 |
|
Borttagen
|
Skickat :> Det började med ett oskyldigt "Du ser ut som Edward Norton", faktiskt. På Genomfarten i Uppsala, medan vi väntade på att krogen skulle öppna, då vi misslyckades med Ulleråker-uppdraget XD 26 okt, 2014 17:41 |
|
Hapo
Elev |
26 okt, 2014 17:42 |
|
Beben
Elev |
26 okt, 2014 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen