@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vildvittra
Shh, de andra får inte veta hur vårt förhållande ser ut... D: D: D: Det bästa scenariot vore att sitta, dricka vin och titta på en film med Edward Norton. ;___; Det har vi iofs gjort tusentals gånger (nope, jag är ingen alkis...) redan, men Edward Norton har en speciell plats i vårt förhållande då han startade det hela... XD 26 okt, 2014 17:28 |
|
Klaestron
Elev |
26 okt, 2014 17:28 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Förra året satt jag fastklistrad vid mugglis för att klubba troll. Satt och uppdaterade förstasidan 24/7 xDSkrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock! 26 okt, 2014 17:29 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Förra året satt jag fastklistrad vid mugglis för att klubba troll. Satt och uppdaterade förstasidan 24/7 xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock! Hahah det har jag också gjort, också blir man så himla stressad! Är dock stressad nu också när jag ser ett troll för jag kan ju inte låta någon annan klubba den
26 okt, 2014 17:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vildvittra Shh, de andra får inte veta hur vårt förhållande ser ut... D: D: D: Det bästa scenariot vore att sitta, dricka vin och titta på en film med Edward Norton. ;___; Det har vi iofs gjort tusentals gånger (nope, jag är ingen alkis...) redan, men Edward Norton har en speciell plats i vårt förhållande då han startade det hela... XD Oj då O: Ska inte avslöja det Så egentligen är det ett förhållande med tre parter bara att den tredje inte är medveten om de andras existens xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 okt, 2014 17:30 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Alla troll gömmer sig för mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Förra året satt jag fastklistrad vid mugglis för att klubba troll. Satt och uppdaterade förstasidan 24/7 xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock! Hahah det har jag också gjort, också blir man så himla stressad! Är dock stressad nu också när jag ser ett troll för jag kan ju inte låta någon annan klubba den 26 okt, 2014 17:31 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag är ensam hemma med mina katter. Det är så mörkt och nästan skrämmande tyst så jag måste ha jättehög musik på. o.o Det känns så ensamt på Mugglis också. Jättemånga är inne så jag vet inte varför men det gör det bara typ. Usch, hemma själv är nog en av de värsta sakerna som finns (enligt mig, hehe) Men på mugglis däremot, uggla bara någon eller skriv i ett forum... c: that's all I got to say 26 okt, 2014 17:32 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Alla troll gömmer sig för mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Förra året satt jag fastklistrad vid mugglis för att klubba troll. Satt och uppdaterade förstasidan 24/7 xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock! Hahah det har jag också gjort, också blir man så himla stressad! Är dock stressad nu också när jag ser ett troll för jag kan ju inte låta någon annan klubba den De är rädda för dig, you're so scary! Har själv klubbat 3 nu, woohoo haha
26 okt, 2014 17:32 |
|
Kim Potter
Elev |
26 okt, 2014 17:33 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Jag såg det! Du har snart klubbat ner fler än mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Alla troll gömmer sig för mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Förra året satt jag fastklistrad vid mugglis för att klubba troll. Satt och uppdaterade förstasidan 24/7 xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock! Hahah det har jag också gjort, också blir man så himla stressad! Är dock stressad nu också när jag ser ett troll för jag kan ju inte låta någon annan klubba den De är rädda för dig, you're so scary! Har själv klubbat 3 nu, woohoo haha 26 okt, 2014 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen