@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av AlexZz: NÄVER I SHALL WIN! XD Skrivet av yerAwizardThea: Alex sitter och skriker i skype om att hon ska vinna o.o Men gud HAHAHAHAH
26 okt, 2014 17:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: haha, okej:pSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh, har du något tips att ge mig? ^^ *låta andra vinna i år, låta andra vinna i år* Ugh. Hur är det med folk? :> Alltså, förra gången satt jag uppe hela nätterna och allt jag kunde tänka på var troll & kaniner. Det är liksom ohälsosamt. Så mitt enda tips: Ta det inte så allvarligt! Det ska vara skoj ^^ 26 okt, 2014 17:20 |
|
Fellrendión
Elev |
STÅR INTE UT! D:
JAG HAR NU PLATS 50! OMGOMGOMG! JAG HAR EN CHANS! MÅSTE KOMMA LÄÄÄÄNGRE NER! HERREGUD! JAG FÅR PANIK!!!!!!!!!!!!!!1
26 okt, 2014 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh, har du något tips att ge mig? ^^ *låta andra vinna i år, låta andra vinna i år* Ugh. Hur är det med folk? :> Alltså, förra gången satt jag uppe hela nätterna och allt jag kunde tänka på var troll & kaniner. Det är liksom ohälsosamt. Så mitt enda tips: Ta det inte så allvarligt! Det ska vara skoj ^^ Har tur som jobbar, för förra året fick jag inte mycket sömn varken då det var troll eller kaniner xD Jag ska till läkaren imorgon och sen stanna hos Nörd över natten (inte träffat honom på tre veckor... woop) så det blir inte mycket internet för vår del Dessutom känner jag mig taskig som ens använder hans pappas wi-fi. 26 okt, 2014 17:24 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 okt, 2014 17:24 |
|
Beben
Elev |
26 okt, 2014 17:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh, har du något tips att ge mig? ^^ *låta andra vinna i år, låta andra vinna i år* Ugh. Hur är det med folk? :> Alltså, förra gången satt jag uppe hela nätterna och allt jag kunde tänka på var troll & kaniner. Det är liksom ohälsosamt. Så mitt enda tips: Ta det inte så allvarligt! Det ska vara skoj ^^ Har tur som jobbar, för förra året fick jag inte mycket sömn varken då det var troll eller kaniner xD Jag ska till läkaren imorgon och sen stanna hos Nörd över natten (inte träffat honom på tre veckor... woop) så det blir inte mycket internet för vår del Dessutom känner jag mig taskig som ens använder hans pappas wi-fi. Det är ju bra, för jag gissar att ni kommer ha fult upp med att spela finns i sjön eller något "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 okt, 2014 17:26 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte...
26 okt, 2014 17:26 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... 26 okt, 2014 17:27 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock!
26 okt, 2014 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen