@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Ok, kan sälja 6 Arthur, 3 molly, 6 Lilly och 4 av den sista som jag inte kommer ihåg vad den heter. Blir 70g bra?? Det blir super! Ok, men jag såg nu att jag kollat fel. Jag kan sälja 14 st Clíodhna om du vill? Ska vi säga 95g isf?
4 jan, 2015 00:39 |
|
Privet Drive
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Ok, kan sälja 6 Arthur, 3 molly, 6 Lilly och 4 av den sista som jag inte kommer ihåg vad den heter. Blir 70g bra?? Det blir super! Ok, men jag såg nu att jag kollat fel. Jag kan sälja 14 st Clíodhna om du vill? Ska vi säga 95g isf? Det blir toppen! 4 jan, 2015 09:33 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Ok, kan sälja 6 Arthur, 3 molly, 6 Lilly och 4 av den sista som jag inte kommer ihåg vad den heter. Blir 70g bra?? Det blir super! Ok, men jag såg nu att jag kollat fel. Jag kan sälja 14 st Clíodhna om du vill? Ska vi säga 95g isf? Det blir toppen! Ok!
4 jan, 2015 10:32 |
|
Borttagen
|
Jag solde ron Weasley för 51:-
4 jan, 2015 10:38 |
|
Privet Drive
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Ok, kan sälja 6 Arthur, 3 molly, 6 Lilly och 4 av den sista som jag inte kommer ihåg vad den heter. Blir 70g bra?? Det blir super! Ok, men jag såg nu att jag kollat fel. Jag kan sälja 14 st Clíodhna om du vill? Ska vi säga 95g isf? Det blir toppen! Ok! Utmärkt! 4 jan, 2015 10:57 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Ok, kan sälja 6 Arthur, 3 molly, 6 Lilly och 4 av den sista som jag inte kommer ihåg vad den heter. Blir 70g bra?? Det blir super! Ok, men jag såg nu att jag kollat fel. Jag kan sälja 14 st Clíodhna om du vill? Ska vi säga 95g isf? Det blir toppen! Ok! Utmärkt! lägger ut nu!!
4 jan, 2015 10:59 |
|
Privet Drive
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Ok, kan sälja 6 Arthur, 3 molly, 6 Lilly och 4 av den sista som jag inte kommer ihåg vad den heter. Blir 70g bra?? Det blir super! Ok, men jag såg nu att jag kollat fel. Jag kan sälja 14 st Clíodhna om du vill? Ska vi säga 95g isf? Det blir toppen! Ok! Utmärkt! lägger ut nu!! Tack så jättemycket! 4 jan, 2015 11:16 |
|
Ester Potter 04
Elev |
4 jan, 2015 11:18 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Ok, kan sälja 6 Arthur, 3 molly, 6 Lilly och 4 av den sista som jag inte kommer ihåg vad den heter. Blir 70g bra?? Det blir super! Ok, men jag såg nu att jag kollat fel. Jag kan sälja 14 st Clíodhna om du vill? Ska vi säga 95g isf? Det blir toppen! Ok! Utmärkt! lägger ut nu!! Tack så jättemycket! varsågod
4 jan, 2015 11:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Doby: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Doby: Skrivet av Wira: Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Jag kan sälja två regnbågsfärgade julgranskulor och två bjällror. gärna! vilket pris föreslår du? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Jag kan sälja ett hjulpynt och en röd och en lila julgranskula Superbra! Vad tycker du blir ett rimligt pris? Vet inte riktigt kanske 30 g. helt okej för mig! lägger du upp när båda är inne?(uggla mig helst då är väldigt glömsk) Oki 4 jan, 2015 12:23 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen