@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Polyjuice
Elev |
Är det en halloween dräkt? Är ganska tråkig 26 okt, 2014 13:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tålamod är trolljägarens bästa vän. xD SLUTA TROLLA! JAG HAR INTE ENS KLUBBAT ETT!
26 okt, 2014 13:23 |
|
Polyjuice
Elev |
Har ni något tips på en enkel lunch?
Är ganska tråkig 26 okt, 2014 13:24 |
|
Tvilling
Elev |
ahahh asså jag blir galen
att det ska vara så svårt att klubba lite troll! ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 okt, 2014 13:25 |
|
Polyjuice
Elev |
Jag blir typ jätterädd när det helt plötsligt ploppar upp ett troll för jag är inte beredd Är ganska tråkig 26 okt, 2014 13:28 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av Polyjuice: Jag blir typ jätterädd när det helt plötsligt ploppar upp ett troll för jag är inte beredd Ja! Man nästan flyger ur stolen ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 okt, 2014 13:32 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av Tvilling: Skrivet av Polyjuice: Jag blir typ jätterädd när det helt plötsligt ploppar upp ett troll för jag är inte beredd Ja! Man nästan flyger ur stolen Jag vet min första tanke när ett troll dyker upp: Spoiler: Tryck här för att visa! Är ganska tråkig 26 okt, 2014 13:33 |
|
PureSlytherin
Elev |
Ungarna på gatan leker Harry Potter. De duellerar tydligen eller nåt, för man hör:
"Avada Kedavra!" "Expelliarmus!" "Bombarda!" De är fint att de leker vettiga lekar.
26 okt, 2014 13:40 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av PureSlytherin: Ungarna på gatan leker Harry Potter. De duellerar tydligen eller nåt, för man hör: "Avada Kedavra!" "Expelliarmus!" "Bombarda!" De är fint att de leker vettiga lekar. Haha vad gulligt Är ganska tråkig 26 okt, 2014 13:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Oskan: Skrivet av Cara Riddle: Haha jag jagar nästan aldrig troll Jag har faktiskt aldrig kommit in på topplistan, men det är för att jag tycker trollen är tråkiga Trollen tycker iofs att du är tråkig också, så då är ni kvitt Fast kaniner jagade du? 26 okt, 2014 13:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen