@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ikväll börjar äntligen Stjärnhoppningen på TV (19:15 i Barnkanalen)! Jag har nämligen blivit intresserad av ridsport över en natt och har ABSOLUT INTE några dolda motiv för att vilja följa det programmet... kan vi låtsas. http://www.svt.se/barnkanalen/stjarnhoppningen/ (jag tror att deltagarlistan avslöjar mig) Zara Larsson Är ganska tråkig 26 okt, 2014 12:24 |
|
Borttagen
|
Har klubbat mitt första troll!
Bild på trollet(INGET TROLL MAN SKA TRYCKA PÅ, BARA EN BILD PÅ MITT TROLL!) : Spoiler: Tryck här för att visa! 26 okt, 2014 12:26
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-26 kl. 12:31
|
|
Polyjuice
Elev |
26 okt, 2014 12:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Ja, det kommer jag absolut att göra♥ Mugglisträffar är ju underbara♥theprettygirl Taack ♥ Du får komma på någon annan mugglisträff nån gång! _______________________________________ Omg vad FINT mugglis är ♥ 26 okt, 2014 12:29 |
|
AlexZz
Elev |
26 okt, 2014 12:29 |
|
Borttagen
|
Kom på det i efterhand, sätter trollet i en spoiler istället så ingen mer tror det! 26 okt, 2014 12:30 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kom på det i efterhand, sätter trollet i en spoiler istället så ingen mer tror det! Klickade som en galning sen laggade allt Är ganska tråkig 26 okt, 2014 12:31 |
|
Borttagen
|
26 okt, 2014 12:33 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Polyjuice: Skrivet av Borttagen: Kom på det i efterhand, sätter trollet i en spoiler istället så ingen mer tror det! Klickade som en galning sen laggade allt Förlåååt mig, haha! Vet du hur man får in bilder i signatur har förskt i evigheter med att göra det Är ganska tråkig 26 okt, 2014 12:33 |
|
Hedwig96
Elev |
Polyjuice vet du hur man får in bilder i forumet? I så fall är det på samma sätt
26 okt, 2014 12:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen