@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? jag är väldigt intresserad av dina glitterboots! Hur många?? så många du vill sälja! Säljer gärna 2st. Pris? gärna under 150-200?/st ?
3 jan, 2015 20:33 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? jag är väldigt intresserad av dina glitterboots! Hur många?? så många du vill sälja! Säljer gärna 2st. Pris? gärna under 150-200?/st ? 140g styck??
3 jan, 2015 20:34 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? jag är väldigt intresserad av dina glitterboots! Hur många?? så många du vill sälja! Säljer gärna 2st. Pris? gärna under 150-200?/st ? 140g styck?? låter super!
3 jan, 2015 20:35 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? jag är väldigt intresserad av dina glitterboots! Hur många?? så många du vill sälja! Säljer gärna 2st. Pris? gärna under 150-200?/st ? 140g styck?? låter super! Ok! Har lagt upp Privet Drive hur många av varje vill du köpa??
3 jan, 2015 20:40 |
|
dementorn
Elev |
Jag säljer flera saker på min profil bland annat chokladgrodekort, badankor, glitterboots mm till rimliga priser. Är ngn intresserad så skriv så kan vi diskutera om priset?
3 jan, 2015 20:41
Detta inlägg ändrades senast 2015-01- 3 kl. 20:47
|
|
Ginnyy
Elev |
3 jan, 2015 20:42 |
|
Aurora Borealis
Elev |
3 jan, 2015 20:44 |
|
Privet Drive
Elev |
Aurora Borealis, så många som du vill sälja
3 jan, 2015 20:46 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Ok, kan sälja 6 Arthur, 3 molly, 6 Lilly och 4 av den sista som jag inte kommer ihåg vad den heter. Blir 70g bra??
3 jan, 2015 20:49 |
|
Privet Drive
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Ok, kan sälja 6 Arthur, 3 molly, 6 Lilly och 4 av den sista som jag inte kommer ihåg vad den heter. Blir 70g bra?? Det blir super! 4 jan, 2015 00:31 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen