@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Nu kommer den där tiden då man skrollar upp och ner på varje sida på mugglis ifall det skulle finnas troll och man loggar in sådär lite extra mycket (iaf jag haha) och blir helt exalterad varje gång man ser ett troll, alltid lika mysigt♥
Btw, trollen är så sötaaa. ;;
26 okt, 2014 11:50
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-26 kl. 11:53
|
|
Polyjuice
Elev |
Det var ett troll här nyss
Är ganska tråkig 26 okt, 2014 11:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Ojnej, jag gick inpå min profil och tänkte nästan klubbaner min drake. Stackars Winston, jag har ju redan blivit helt galen!!
26 okt, 2014 11:54 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Ojnej, jag gick inpå min profil och tänkte nästan klubbaner min drake. Stackars Winston, jag har ju redan blivit helt galen!! Hahaha stackars draken Är ganska tråkig 26 okt, 2014 11:55 |
|
lumos1
Elev |
26 okt, 2014 11:56 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av lumos1: Hur får alla så många troll så snabbt? Hittar inga ju! D: Jag hittar inte heller, de har gömt sig 26 okt, 2014 11:57 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lumos1: Hur får alla så många troll så snabbt? Hittar inga ju! D: Jag hittar inte heller, de har gömt sig Japp Dx ;;
26 okt, 2014 11:58 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lumos1: Hur får alla så många troll så snabbt? Hittar inga ju! D: Jag hittar inte heller, de har gömt sig Japp Dx Dom gillar inte oss Är ganska tråkig 26 okt, 2014 12:09 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Polyjuice: Skrivet av lumos1: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lumos1: Hur får alla så många troll så snabbt? Hittar inga ju! D: Jag hittar inte heller, de har gömt sig Japp Dx Dom gillar inte oss Haha nej tydligen inte :p ;;
26 okt, 2014 12:11 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Polyjuice: Skrivet av lumos1: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lumos1: Hur får alla så många troll så snabbt? Hittar inga ju! D: Jag hittar inte heller, de har gömt sig Japp Dx Dom gillar inte oss Haha nej tydligen inte :p Dom kanske vill stanna här på mugglis Är ganska tråkig 26 okt, 2014 12:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen