Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18274 18275 18276 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
themarauder: Ja, det är jag!

Vaknade du tidigt, eller har du inte gått o lagt dig än? =)

Vaknade tidigt Kan inte sova länge på helger, fast på vardagar kan jag.
Du då? =)

Vaknade av mitt colaberoende =( har knappt druckit någon cola igår, o den var slut här hemma. Så väntar helt enkelt på att Coop ska öppna. Blev jätteledsen när jag insåg att klockan inte var 6, utan 5 =(

Åh, synd Själv sitter jag här med mitt vatten och macka med ost på när hela familjen sover.

Åh, lyxigt! =)
Det är mysigt att vara uppe tidigt på morgonen.. önskar bara att jag hade cola =/ aja, coop öppnar om lite mindre än tre timmar. Jag kan nog klara det...


Du klarar det nog! =)

26 okt, 2014 06:22

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: låter bra det! C;

jou, ni får ta och tända ett ljus för mej där eller nåt, haha nejnej, men ha så roligt imorgon
Vi tänder våra trollstavar! Tack

26 okt, 2014 08:06

Borttagen

Avatar


Har försökt en lång stund att ställa om klockan på min klockradio en timme men det funkar inte!! Jag trycker på rätt knapp men den kör bara igång en massa andra jävla funktioner. Nu går den en timme före och jag kan inte göra ett skit åt det, jag får väl tejpa en pappersbit över klockslaget och bara använda den som iPod-docka (om inte den funktionen också är sönder vill säga, jag har inte testat så långt än). Orkar inte med krånglande teknik just nu >_>

26 okt, 2014 08:13

Borttagen

Avatar


Vaknade en timme innan jag behövde vakna ....... D:

26 okt, 2014 08:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: låter bra det! C;

jou, ni får ta och tända ett ljus för mej där eller nåt, haha nejnej, men ha så roligt imorgon
Vi tänder våra trollstavar! Tack
Kan ni tända era trollstavar för mig också:c för kan tyvärr inte heller komma

26 okt, 2014 08:24

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


mugglisträff idag är skitglad ♥

speech!

26 okt, 2014 09:44

Borttagen

Avatar


ASK ME SOMETHING http://www.ask.fm/Winsah

26 okt, 2014 09:50

Borttagen

Avatar


Fest idag 6 timmar lång ....

26 okt, 2014 09:53

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: låter bra det! C;

jou, ni får ta och tända ett ljus för mej där eller nåt, haha nejnej, men ha så roligt imorgon
Vi tänder våra trollstavar! Tack

ja, just det, smart smart

26 okt, 2014 10:12

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Läste några gamla inlägg från 2011-2012 som jag hade fått en tumme av. Hahahah åh. Så sjukt pinsamt men samtidigt roligt. x'D

Hahah jag skäms så mycket när jag läser saker jag skrev typ 2012, jag fattar inte hur inte folk tyckte att jag var jättefånig och skum och jobbig typ xD

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

26 okt, 2014 10:52

1 2 3 ... 18274 18275 18276 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.