@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vaknade tidigt Du då? =) Vaknade av mitt colaberoende =( har knappt druckit någon cola igår, o den var slut här hemma. Så väntar helt enkelt på att Coop ska öppna. Blev jätteledsen när jag insåg att klockan inte var 6, utan 5 =( Åh, synd Åh, lyxigt! =) Det är mysigt att vara uppe tidigt på morgonen.. önskar bara att jag hade cola =/ aja, coop öppnar om lite mindre än tre timmar. Jag kan nog klara det... Du klarar det nog! =) 26 okt, 2014 06:22 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Vi tänder våra trollstavar! Tack jou, ni får ta och tända ett ljus för mej där eller nåt, haha nejnej, men ha så roligt imorgon 26 okt, 2014 08:06 |
|
Borttagen
|
Har försökt en lång stund att ställa om klockan på min klockradio en timme men det funkar inte!! Jag trycker på rätt knapp men den kör bara igång en massa andra jävla funktioner. Nu går den en timme före och jag kan inte göra ett skit åt det, jag får väl tejpa en pappersbit över klockslaget och bara använda den som iPod-docka (om inte den funktionen också är sönder vill säga, jag har inte testat så långt än). Orkar inte med krånglande teknik just nu >_>
26 okt, 2014 08:13 |
|
Borttagen
|
Vaknade en timme innan jag behövde vakna ....... D:
26 okt, 2014 08:16 |
|
Borttagen
|
26 okt, 2014 08:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
mugglisträff idag är skitglad ♥
speech! 26 okt, 2014 09:44 |
|
Borttagen
|
ASK ME SOMETHING http://www.ask.fm/Winsah
26 okt, 2014 09:50 |
|
Borttagen
|
Fest idag
26 okt, 2014 09:53 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vi tänder våra trollstavar! Tack jou, ni får ta och tända ett ljus för mej där eller nåt, haha nejnej, men ha så roligt imorgon ja, just det, smart smart 26 okt, 2014 10:12 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Läste några gamla inlägg från 2011-2012 som jag hade fått en tumme av. Hahahah åh. Så sjukt pinsamt men samtidigt roligt. x'D Hahah jag skäms så mycket när jag läser saker jag skrev typ 2012, jag fattar inte hur inte folk tyckte att jag var jättefånig och skum och jobbig typ xD ;;
26 okt, 2014 10:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen