@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av themarauder: 15 sekunder lejonkungen när jag sjunger! =) http://instagram.com/p/ult0miQSYQ/?modal=true Alltid kul att höra vad ni tycker =D era åsikter betyder jättemycket. Du är så otroligt bra, vill höra mer ju! Åh tack!! =D Jag ska antagligen spela in ordentligt snart, en av mina egna låtar =) så då lovar jag lägga upp! Men ska nog få be att spela in några covers också.. och funderar på just denna! Tycker den är så sjuukt bra =D och även nothing else matters.. Åh gud vad kul! Gah så spännande att spela in en egen låt! Du kan ju lägga upp på youtube
26 okt, 2014 02:30 |
|
Borttagen
|
Ska upp om 6 timmar ... godnatt mugglis
26 okt, 2014 02:47 |
|
Chaemy
Elev |
Jag har så tråkiiiigt. Jag kan inte sova. Det är svårt att sova på golvet och det är svårt att sova sittandes. Men nu tror jag i alla fall inte att det flygplanet som jag ska ta blir mer försenat! I Indisk tid så går det 07:30. Nu är det bara en timma kvar alltså. Men åååh vad jag längtar tills vi är framme. Då kan jag nog i alla fall få sova tillräckligt, bada, sola, yeah
26 okt, 2014 02:49 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av themarauder: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av themarauder: 15 sekunder lejonkungen när jag sjunger! =) http://instagram.com/p/ult0miQSYQ/?modal=true Alltid kul att höra vad ni tycker =D era åsikter betyder jättemycket. Du är så otroligt bra, vill höra mer ju! Åh tack!! =D Jag ska antagligen spela in ordentligt snart, en av mina egna låtar =) så då lovar jag lägga upp! Men ska nog få be att spela in några covers också.. och funderar på just denna! Tycker den är så sjuukt bra =D och även nothing else matters.. Åh gud vad kul! Gah så spännande att spela in en egen låt! Du kan ju lägga upp på youtube Ja, verkligen!! =D Tack!! winsah: Är du vaken?? =) =) - just like themarauder 26 okt, 2014 05:43 |
|
Borttagen
|
themarauder: Ja, det är jag!
26 okt, 2014 06:11 |
|
themarauder
Lärare |
26 okt, 2014 06:12 |
|
Borttagen
|
Vaknade tidigt Du då? =) 26 okt, 2014 06:14 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Vaknade tidigt Du då? =) Vaknade av mitt colaberoende =( har knappt druckit någon cola igår, o den var slut här hemma. Så väntar helt enkelt på att Coop ska öppna. Blev jätteledsen när jag insåg att klockan inte var 6, utan 5 =( =) - just like themarauder 26 okt, 2014 06:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vaknade tidigt Du då? =) Vaknade av mitt colaberoende =( har knappt druckit någon cola igår, o den var slut här hemma. Så väntar helt enkelt på att Coop ska öppna. Blev jätteledsen när jag insåg att klockan inte var 6, utan 5 =( Åh, synd 26 okt, 2014 06:18 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vaknade tidigt Du då? =) Vaknade av mitt colaberoende =( har knappt druckit någon cola igår, o den var slut här hemma. Så väntar helt enkelt på att Coop ska öppna. Blev jätteledsen när jag insåg att klockan inte var 6, utan 5 =( Åh, synd Åh, lyxigt! =) Det är mysigt att vara uppe tidigt på morgonen.. önskar bara att jag hade cola =/ aja, coop öppnar om lite mindre än tre timmar. Jag kan nog klara det... =) - just like themarauder 26 okt, 2014 06:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen