Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18273 18274 18275 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
15 sekunder lejonkungen när jag sjunger! =)

http://instagram.com/p/ult0miQSYQ/?modal=true

Alltid kul att höra vad ni tycker =D era åsikter betyder jättemycket.

Du är så otroligt bra, vill höra mer ju!

Åh tack!! =D
Jag ska antagligen spela in ordentligt snart, en av mina egna låtar =) så då lovar jag lägga upp!
Men ska nog få be att spela in några covers också.. och funderar på just denna! Tycker den är så sjuukt bra =D och även nothing else matters..

Åh gud vad kul! Gah så spännande att spela in en egen låt!
Du kan ju lägga upp på youtube det är ju en rätt bra plattform för musikintresserade! tycker absolut att du ska spela in den, den är jättebra! Tycker absolut att du ska göra nothing else matters också!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

26 okt, 2014 02:30

Borttagen

Avatar


Ska upp om 6 timmar ... godnatt mugglis

26 okt, 2014 02:47

Chaemy
Elev

Avatar


Jag har så tråkiiiigt. Jag kan inte sova. Det är svårt att sova på golvet och det är svårt att sova sittandes. Men nu tror jag i alla fall inte att det flygplanet som jag ska ta blir mer försenat! I Indisk tid så går det 07:30. Nu är det bara en timma kvar alltså. Men åååh vad jag längtar tills vi är framme. Då kan jag nog i alla fall få sova tillräckligt, bada, sola, yeah

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

26 okt, 2014 02:49

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
15 sekunder lejonkungen när jag sjunger! =)

http://instagram.com/p/ult0miQSYQ/?modal=true

Alltid kul att höra vad ni tycker =D era åsikter betyder jättemycket.

Du är så otroligt bra, vill höra mer ju!

Åh tack!! =D
Jag ska antagligen spela in ordentligt snart, en av mina egna låtar =) så då lovar jag lägga upp!
Men ska nog få be att spela in några covers också.. och funderar på just denna! Tycker den är så sjuukt bra =D och även nothing else matters..

Åh gud vad kul! Gah så spännande att spela in en egen låt!
Du kan ju lägga upp på youtube det är ju en rätt bra plattform för musikintresserade! tycker absolut att du ska spela in den, den är jättebra! Tycker absolut att du ska göra nothing else matters också!

Ja, verkligen!! =D
Tack!!

winsah: Är du vaken?? =)

=) - just like themarauder

26 okt, 2014 05:43

Borttagen

Avatar


themarauder: Ja, det är jag!

26 okt, 2014 06:11

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
themarauder: Ja, det är jag!

Vaknade du tidigt, eller har du inte gått o lagt dig än? =)

=) - just like themarauder

26 okt, 2014 06:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
themarauder: Ja, det är jag!

Vaknade du tidigt, eller har du inte gått o lagt dig än? =)

Vaknade tidigt Kan inte sova länge på helger, fast på vardagar kan jag.
Du då? =)

26 okt, 2014 06:14

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
themarauder: Ja, det är jag!

Vaknade du tidigt, eller har du inte gått o lagt dig än? =)

Vaknade tidigt Kan inte sova länge på helger, fast på vardagar kan jag.
Du då? =)

Vaknade av mitt colaberoende =( har knappt druckit någon cola igår, o den var slut här hemma. Så väntar helt enkelt på att Coop ska öppna. Blev jätteledsen när jag insåg att klockan inte var 6, utan 5 =(

=) - just like themarauder

26 okt, 2014 06:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
themarauder: Ja, det är jag!

Vaknade du tidigt, eller har du inte gått o lagt dig än? =)

Vaknade tidigt Kan inte sova länge på helger, fast på vardagar kan jag.
Du då? =)

Vaknade av mitt colaberoende =( har knappt druckit någon cola igår, o den var slut här hemma. Så väntar helt enkelt på att Coop ska öppna. Blev jätteledsen när jag insåg att klockan inte var 6, utan 5 =(

Åh, synd Själv sitter jag här med mitt vatten och macka med ost på när hela familjen sover.

26 okt, 2014 06:18

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
themarauder: Ja, det är jag!

Vaknade du tidigt, eller har du inte gått o lagt dig än? =)

Vaknade tidigt Kan inte sova länge på helger, fast på vardagar kan jag.
Du då? =)

Vaknade av mitt colaberoende =( har knappt druckit någon cola igår, o den var slut här hemma. Så väntar helt enkelt på att Coop ska öppna. Blev jätteledsen när jag insåg att klockan inte var 6, utan 5 =(

Åh, synd Själv sitter jag här med mitt vatten och macka med ost på när hela familjen sover.

Åh, lyxigt! =)
Det är mysigt att vara uppe tidigt på morgonen.. önskar bara att jag hade cola =/ aja, coop öppnar om lite mindre än tre timmar. Jag kan nog klara det...


=) - just like themarauder

26 okt, 2014 06:20

1 2 3 ... 18273 18274 18275 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.