@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
That moment när du måste byta skiva för att du har sett klart den andra Supernatural-skivan men ej orkar
... på så sätt är det bättre att titta på internet 26 okt, 2014 00:14 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om du menar att du kollar DVD på tv så kan du istället använda en HDMI-kabel och kolla via internet från t.ex din dator.That moment när du måste byta skiva för att du har sett klart den andra Supernatural-skivan men ej orkar ... på så sätt är det bättre att titta på internet 26 okt, 2014 00:17 |
|
Chaemy
Elev |
26 okt, 2014 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Jag kollar på DVD på min dator haha Skrivet av Borttagen: Om du menar att du kollar DVD på tv så kan du istället använda en HDMI-kabel och kolla via internet från t.ex din dator. That moment när du måste byta skiva för att du har sett klart den andra Supernatural-skivan men ej orkar ... på så sätt är det bättre att titta på internet 26 okt, 2014 00:19 |
|
Frivolt
Elev |
Sitter hos en kompis och pysslar
just nu håller jag på med ett födelsedagskort med Harry Potter tema till min brorson 26 okt, 2014 00:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Ska se senaste Doctor Who-avsnittet nu. Men ärligt talat tycker jag att det inte är lika bra längre och jag har tappat lite av peppen varje gång det kommer ett nytt avsnitt :c EDIT: Och SÅKLART så funkar inte sidan just nu xC Aja, det får bli Glee istället nu. Bbc kanske funkar senare. Jag förstår verkligen! Jag gillar Peter Capaldi visst, men det blir inte samma sak du vet? Jag saknar Matt, Karen och Arthur!! 26 okt, 2014 00:31 |
|
Fellrendión
Elev |
26 okt, 2014 00:40 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ska se senaste Doctor Who-avsnittet nu. Men ärligt talat tycker jag att det inte är lika bra längre och jag har tappat lite av peppen varje gång det kommer ett nytt avsnitt :c EDIT: Och SÅKLART så funkar inte sidan just nu xC Aja, det får bli Glee istället nu. Bbc kanske funkar senare. Jag förstår verkligen! Jag gillar Peter Capaldi visst, men det blir inte samma sak du vet? Jag saknar Matt, Karen och Arthur!! Ja! :-(♥ Det har tappat en del av sin Doctor Who-känsla tycker jag... ;;
26 okt, 2014 00:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 okt, 2014 00:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: God natt ditt bananskal:cGODNATT ERA ÄPPLESKRUTTAR! ^-^ 26 okt, 2014 01:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen