@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Jag sitter på flygplatsen i Mumbai och väntar på planet som går om 2-3 timmar. Har flugit i princip hela dagen. Är trött och irriterad eftersom att Helena hela tiden är elak mot mig, kusinen är typ sur och så vidare.
-.- Men "snart" är jag framme!
25 okt, 2014 23:34 |
|
Klaestron
Elev |
25 okt, 2014 23:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Idag när jag jobbade blandade jag ihop salt och peppar i en burk, en stund senare kände jag att det kliade i ögat, så jag gnuggade (ja ni vet) på ögat och gissa om det sved sen när jag hade salt och peppar i det. FAIL..tårarna började nästan rinna
Förresten inatt ska vi vända tillbaka klockan. Vintertid 25 okt, 2014 23:46 |
|
Zendaya
Elev |
Såklart skulle jag gräva mig in i skottlossningen av Jaylen Fryberg... Hittade hans bästis instagramkonto och det är verkligen inte kul att läsa om händelsen.
ALLA andra skolskjutningar jag läser om som har varit av elever har antingen haft mål att döda så många som möjligt (bryr sig inte om vilka de dödar ofta) eller att döda de som de ogillar (några utvalda elaka personer). Det är inget man hakar upp sig på direkt... Men Jaylen sköt de han brydde sig mest om (dock inte för att hans vänner eller släktingar har varit elaka mot honom). Om jag fått tag i rätt information (vilket var svårt då jag fått leta efter bekantas privata inlägg på internet) så sköt han sin exflickvän och två av hans kusiner. wow, mycket inom parentes. 25 okt, 2014 23:57 |
|
Fellrendión
Elev |
25 okt, 2014 23:58 |
|
Zendaya
Elev |
Blir det trolljakt på måndag?
26 okt, 2014 00:08 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 okt, 2014 00:09 |
|
themarauder
Lärare |
15 sekunder lejonkungen när jag sjunger! =)
http://instagram.com/p/ult0miQSYQ/?modal=true Alltid kul att höra vad ni tycker =D era åsikter betyder jättemycket. =) - just like themarauder 26 okt, 2014 00:10 |
|
Zendaya
Elev |
Kommer nog inte ens att hamna på topplistan men jag ska ändå försöka slå ner några troll.
26 okt, 2014 00:10 |
|
Solkatten
Elev |
Så jobbigt det kommer bli nu när det blir mörkare. Blir så mycket tröttare då jue.
Zendaya: Jag hamnade på kanintopplistan när den avslutades och ska försöka göra det på den här med. c: Brukar oftast vara där en stund men sedan är det alltid någon som puttar ner en. :< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 okt, 2014 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen