@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Jag vill se på Grease, för att jag gillar musikaler, och har dansat till den. Vem vill se på Grease med mig? *räcker upp hand* Jag är typ den ENDA i min klass som inte har sett Grease och när de pratar om den blir jag bara: "Mmm, ja, mm" xD Skrivet av Hapo: Skrivet av Borttagen: Blir man sömnig av mjölk med honung i? För jag vill ha det men inte bli sömnig :p Är den varm? Ja Okej, då vet jag inte varför, funkar alltid på mig 25 okt, 2014 23:10 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Jag vill se på Grease, för att jag gillar musikaler, och har dansat till den. Vem vill se på Grease med mig? *räcker upp hand* Jag är typ den ENDA i min klass som inte har sett Grease och när de pratar om den blir jag bara: "Mmm, ja, mm" Köper du filmen på vägen hit då? 25 okt, 2014 23:11 |
|
Fellrendión
Elev |
25 okt, 2014 23:12 |
|
Borttagen
|
Beben - Visst
25 okt, 2014 23:14 |
|
Beben
Elev |
25 okt, 2014 23:16 |
|
Kola
Elev |
Fellrendión: du är aldrig ensam på mugglis!♥
Beben: Alltså din profilbild är så fin, vart har du fått den? :o that's all I got to say 25 okt, 2014 23:18 |
|
Lucy och Rose
Elev |
25 okt, 2014 23:19 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Kola: Google, hehe.... Eh.... xDFellrendión: du är aldrig ensam på mugglis!♥ Beben: Alltså din profilbild är så fin, vart har du fått den? :o 25 okt, 2014 23:19 |
|
lumos1
Elev |
Ska se senaste Doctor Who-avsnittet nu. Men ärligt talat tycker jag att det inte är lika bra längre och jag har tappat lite av peppen varje gång det kommer ett nytt avsnitt :c
EDIT: Och SÅKLART så funkar inte sidan just nu xC Aja, det får bli Glee istället nu. Bbc kanske funkar senare. ;;
25 okt, 2014 23:20 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag är ensam hemma med mina katter. Det är så mörkt och nästan skrämmande tyst så jag måste ha jättehög musik på. o.o Det känns så ensamt på Mugglis också. Jättemånga är inne så jag vet inte varför men det gör det bara typ.
25 okt, 2014 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen