@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hufflepuffisen
Elev |
Skrivet av Ginnyy: THAAAANK YOUUU Thank you Säljer drakmat 3 jan, 2015 17:17 |
|
Doby
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Doby: Skrivet av Wira: Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Jag kan sälja två regnbågsfärgade julgranskulor och två bjällror. gärna! vilket pris föreslår du? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Doby: Jag skulle Jättegärna köpa julgranskulor i alla färger8även bjällror och cykelgrejsimojsen från 2013 julkalender. kotte7 jag ångrar att jag sålde dom till dig. Kan jag köpa tillbaks dom? Jag kan sälja ett hjulpynt och en röd och en lila julgranskula Superbra! Vad tycker du blir ett rimligt pris? Vet inte riktigt kanske 30 g. helt okej för mig! lägger du upp när båda är inne?(uggla mig helst då är väldigt glömsk)
3 jan, 2015 20:06 |
|
Aurora Borealis
Elev |
3 jan, 2015 20:15 |
|
Privet Drive
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? Säljer du dina chokladgrodekort? Vad tar du i så fall för ett vanligt bronskort? 3 jan, 2015 20:23 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? Säljer du dina chokladgrodekort? Vad tar du i så fall för ett vanligt bronskort? Ja, beror lite på vilka du vill ha men mellan 3-4g
3 jan, 2015 20:26 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? jag är väldigt intresserad av dina glitterboots!
3 jan, 2015 20:29 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? jag är väldigt intresserad av dina glitterboots! Hur många??
3 jan, 2015 20:30 |
|
Privet Drive
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Privet Drive: Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? Säljer du dina chokladgrodekort? Vad tar du i så fall för ett vanligt bronskort? Ja, beror lite på vilka du vill ha men mellan 3-4g Köper gärna dina Clíodhna, Arthur Weasley, Molly Weasley och Lily Potter. 3 jan, 2015 20:31 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? jag är väldigt intresserad av dina glitterboots! Hur många?? så många du vill sälja!
3 jan, 2015 20:31 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Aurora Borealis: Säljer en hel del saker på min profil till rimliga priser. Ngn intresserad??? jag är väldigt intresserad av dina glitterboots! Hur många?? så många du vill sälja! Säljer gärna 2st. Pris?
3 jan, 2015 20:32 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen