@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pernilla
Elev |
Jag har haft spela.se i några månader
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 25 okt, 2014 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Okej, då får jag väl vänta Andas. Ta ett DJUPT ANDETAG. Bara en dag till. *blundar och andas ut* 25 okt, 2014 22:21 |
|
Borttagen
|
Kommer nog inte kunna vara med så mycket alls på trolljakten i år
... men halloweentemat är fett gos så jag ska försöka vara inne så mycket som möjligt ^^ 25 okt, 2014 22:48 |
|
Beben
Elev |
25 okt, 2014 22:49 |
|
Qlql
Elev |
Nu har jag njutit av premiären av Kristina från Duvemåla! Otroligt makalös föreställning.
Fick dessutom äran att prata med Björn Ulvaeus och tacka honom personligen för att han, Benny Andersson och Lars Rudolfsson skapat denna fantastiska musikal. 25 okt, 2014 22:55 |
|
Solkatten
Elev |
Är det inatt man ska ställa tillbaka klockan en timme?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2014 22:57 |
|
Beben
Elev |
Jag vill se på Grease, för att jag gillar musikaler, och har dansat till den.
Vem vill se på Grease med mig? 25 okt, 2014 22:59 |
|
Borttagen
|
Blir man sömnig av mjölk med honung i? För jag vill ha det men inte bli sömnig :p
25 okt, 2014 22:59 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Blir man sömnig av mjölk med honung i? För jag vill ha det men inte bli sömnig :p Är den varm? 25 okt, 2014 23:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag vill se på Grease, för att jag gillar musikaler, och har dansat till den. Vem vill se på Grease med mig? *räcker upp hand* Jag är typ den ENDA i min klass som inte har sett Grease och när de pratar om den blir jag bara: "Mmm, ja, mm" xD Skrivet av Hapo: Skrivet av Borttagen: Blir man sömnig av mjölk med honung i? För jag vill ha det men inte bli sömnig :p Är den varm? Ja 25 okt, 2014 23:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen