Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18267 18268 18269 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Pernilla
Elev

Avatar


stirrar på en dataskärm

The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!!

25 okt, 2014 21:56

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
...jag har dansat till Ariana Grandes låtar på zumbaklasserna sista månaderna.


Skulle just kolla upp några av hennes låtar och kommer på mig själv att köra zumbapass i soffan. Jisses. När jag tror att "jag inte följer med i senaste radiohitsen" och gång på gång vill köra crossfit-övningar, core-övningar och zumbapass på nattklubbarna när bekanta låtar dyker upp. eeehh. awkward! (Ja, jag har faktiskt kört plankan på golvet i en nattklubb - men en polare sittandes på ryggen i 4min ^^' .



Det är typ.. crazy duktigt


Jag hatade plankan så ofantligt mycket i hela mitt liv. Förra vintern beslutade jag mig för att vinna över övningen - och på senaste 8 månaderna har jag sett plankan lite som "aktiv vila". Det är rätt skönt att gå över till plankan (i alla dess olika varianter - statisk, sidoplanka på armbågar eller armar, vandrande/klättrande planka osv) när man kör längre styrkepass. I den övningen hinner jag tänka, andas hem energi och fokusera på nytt. ALLT handlar om teknik - och när man greppar det så blir det roligare, och då kan man hålla på i evigheter. hahah

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

25 okt, 2014 21:57

Pernilla
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
...jag har dansat till Ariana Grandes låtar på zumbaklasserna sista månaderna.


Skulle just kolla upp några av hennes låtar och kommer på mig själv att köra zumbapass i soffan. Jisses. När jag tror att "jag inte följer med i senaste radiohitsen" och gång på gång vill köra crossfit-övningar, core-övningar och zumbapass på nattklubbarna när bekanta låtar dyker upp. eeehh. awkward! (Ja, jag har faktiskt kört plankan på golvet i en nattklubb - men en polare sittandes på ryggen i 4min ^^' .



Det är typ.. crazy duktigt


Jag hatade plankan så ofantligt mycket i hela mitt liv. Förra vintern beslutade jag mig för att vinna över övningen - och på senaste 8 månaderna har jag sett plankan lite som "aktiv vila". Det är rätt skönt att gå över till plankan (i alla dess olika varianter - statisk, sidoplanka på armbågar eller armar, vandrande/klättrande planka osv) när man kör längre styrkepass. I den övningen hinner jag tänka, andas hem energi och fokusera på nytt. ALLT handlar om teknik - och när man greppar det så blir det roligare, och då kan man hålla på i evigheter. hahah


det måste jag testa

The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!!

25 okt, 2014 22:02

Borttagen

Avatar


HOPPAS MUGGLIS BYTER TILL HALLOWEEN TEMA IMORGON DE GJORDE DET FÖRRA ÅRET SNÄLLA SNÄLLA JAG ÄLSKAR HALLOWEEN TEMAT

25 okt, 2014 22:02

Caius
Elev

Avatar


Skrivet av Caius:
Vilken av Historia 1a1, Historia 1a2 och Historia 1b är det som motsvarar gamla Historia A?
Please I need some help asap.... ;_____;

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

25 okt, 2014 22:02

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
HOPPAS MUGGLIS BYTER TILL HALLOWEEN TEMA IMORGON DE GJORDE DET FÖRRA ÅRET SNÄLLA SNÄLLA JAG ÄLSKAR HALLOWEEN TEMAT

Jag tror att de gör det på måndag. Jag nästan helt säker.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

25 okt, 2014 22:06

Pernilla
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
HOPPAS MUGGLIS BYTER TILL HALLOWEEN TEMA IMORGON DE GJORDE DET FÖRRA ÅRET SNÄLLA SNÄLLA JAG ÄLSKAR HALLOWEEN TEMAT

Jag tror att de gör det på måndag. Jag nästan helt säker.


Gud va kul om de gör det

The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!!

25 okt, 2014 22:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
HOPPAS MUGGLIS BYTER TILL HALLOWEEN TEMA IMORGON DE GJORDE DET FÖRRA ÅRET SNÄLLA SNÄLLA JAG ÄLSKAR HALLOWEEN TEMAT

Jag tror att de gör det på måndag. Jag nästan helt säker.


Okej, då får jag väl vänta Fast jag vill så gärna att det ska hända imorgon…

25 okt, 2014 22:10

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej, då får jag väl vänta Fast jag vill så gärna att det ska hända imorgon…

Andas. Ta ett DJUPT ANDETAG. Bara en dag till.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

25 okt, 2014 22:13

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Jag har spelat cookieclicker aslänge nu .-.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

25 okt, 2014 22:17

1 2 3 ... 18267 18268 18269 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.