@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pernilla
Elev |
stirrar på en dataskärm
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 25 okt, 2014 21:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: ...jag har dansat till Ariana Grandes låtar på zumbaklasserna sista månaderna. Skulle just kolla upp några av hennes låtar och kommer på mig själv att köra zumbapass i soffan. Jisses. När jag tror att "jag inte följer med i senaste radiohitsen" och gång på gång vill köra crossfit-övningar, core-övningar och zumbapass på nattklubbarna när bekanta låtar dyker upp. eeehh. awkward! (Ja, jag har faktiskt kört plankan på golvet i en nattklubb - men en polare sittandes på ryggen i 4min ^^' Det är typ.. crazy duktigt Jag hatade plankan så ofantligt mycket i hela mitt liv. Förra vintern beslutade jag mig för att vinna över övningen - och på senaste 8 månaderna har jag sett plankan lite som "aktiv vila". Det är rätt skönt att gå över till plankan (i alla dess olika varianter - statisk, sidoplanka på armbågar eller armar, vandrande/klättrande planka osv) när man kör längre styrkepass. I den övningen hinner jag tänka, andas hem energi och fokusera på nytt. ALLT handlar om teknik - och när man greppar det så blir det roligare, och då kan man hålla på i evigheter. hahah ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 okt, 2014 21:57 |
|
Pernilla
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: ...jag har dansat till Ariana Grandes låtar på zumbaklasserna sista månaderna. Skulle just kolla upp några av hennes låtar och kommer på mig själv att köra zumbapass i soffan. Jisses. När jag tror att "jag inte följer med i senaste radiohitsen" och gång på gång vill köra crossfit-övningar, core-övningar och zumbapass på nattklubbarna när bekanta låtar dyker upp. eeehh. awkward! (Ja, jag har faktiskt kört plankan på golvet i en nattklubb - men en polare sittandes på ryggen i 4min ^^' Det är typ.. crazy duktigt Jag hatade plankan så ofantligt mycket i hela mitt liv. Förra vintern beslutade jag mig för att vinna över övningen - och på senaste 8 månaderna har jag sett plankan lite som "aktiv vila". Det är rätt skönt att gå över till plankan (i alla dess olika varianter - statisk, sidoplanka på armbågar eller armar, vandrande/klättrande planka osv) när man kör längre styrkepass. I den övningen hinner jag tänka, andas hem energi och fokusera på nytt. ALLT handlar om teknik - och när man greppar det så blir det roligare, och då kan man hålla på i evigheter. hahah det måste jag testa The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 25 okt, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
HOPPAS MUGGLIS BYTER TILL HALLOWEEN TEMA IMORGON DE GJORDE DET FÖRRA ÅRET SNÄLLA SNÄLLA JAG ÄLSKAR HALLOWEEN TEMAT
25 okt, 2014 22:02 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Caius: Vilken av Historia 1a1, Historia 1a2 och Historia 1b är det som motsvarar gamla Historia A? Please I need some help asap.... ;_____; Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 25 okt, 2014 22:02 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: HOPPAS MUGGLIS BYTER TILL HALLOWEEN TEMA IMORGON DE GJORDE DET FÖRRA ÅRET SNÄLLA SNÄLLA JAG ÄLSKAR HALLOWEEN TEMAT Jag tror att de gör det på måndag. Jag nästan helt säker.
25 okt, 2014 22:06 |
|
Pernilla
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: HOPPAS MUGGLIS BYTER TILL HALLOWEEN TEMA IMORGON DE GJORDE DET FÖRRA ÅRET SNÄLLA SNÄLLA JAG ÄLSKAR HALLOWEEN TEMAT Jag tror att de gör det på måndag. Jag nästan helt säker. Gud va kul om de gör det The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 25 okt, 2014 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: HOPPAS MUGGLIS BYTER TILL HALLOWEEN TEMA IMORGON DE GJORDE DET FÖRRA ÅRET SNÄLLA SNÄLLA JAG ÄLSKAR HALLOWEEN TEMAT Jag tror att de gör det på måndag. Jag nästan helt säker. Okej, då får jag väl vänta 25 okt, 2014 22:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, då får jag väl vänta Andas. Ta ett DJUPT ANDETAG. Bara en dag till.
25 okt, 2014 22:13 |
|
yerAwizardThea
Elev |
25 okt, 2014 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen