@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
25 okt, 2014 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: ...jag har dansat till Ariana Grandes låtar på zumbaklasserna sista månaderna. Skulle just kolla upp några av hennes låtar och kommer på mig själv att köra zumbapass i soffan. Jisses. När jag tror att "jag inte följer med i senaste radiohitsen" och gång på gång vill köra crossfit-övningar, core-övningar och zumbapass på nattklubbarna när bekanta låtar dyker upp. eeehh. awkward! (Ja, jag har faktiskt kört plankan på golvet i en nattklubb - men en polare sittandes på ryggen i 4min ^^' Det är typ.. crazy duktigt 25 okt, 2014 20:15 |
|
Borttagen
|
Snart börjar Downton Abbey!
25 okt, 2014 20:52 |
|
Klaestron
Elev |
25 okt, 2014 20:52 |
|
Caius
Elev |
Shoo, ni har inte sett mig på en halv evighet, så ni minns nog inte ens mig. :'D
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 25 okt, 2014 20:58 |
|
Kola
Elev |
that's all I got to say 25 okt, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
hostar jättemycket hjälp
25 okt, 2014 21:05 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
25 okt, 2014 21:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
SNÄLLA ALLA FÖLJ MIG ELLER NÅT PÅ THE SIMS 4 COMMUNITY, HETER ALVAVALIMAKI XD behöver vänner som också spelar the sims och vill jättegärna se simmar ni gjort osv ♥
speech! 25 okt, 2014 21:24 |
|
Pernilla
Elev |
äter choklad
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 25 okt, 2014 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen