@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Polyjuice: Skrivet av Klaestron: stickar en ravenclaw väska - för jag kan inte ha enbart ett projekt igång åt gången! Coolt En sådan här, men med ravenclaws vapensköld då
25 okt, 2014 13:44 |
|
Borttagen
|
Alltså åh, kommer typ inte kunna fånga ett enda troll i år, för kommer att vara borta hela nästa helg:c:c:c
Snälla, fina, underbara och awesomeErfa kan inte du starta den här trolljakten snart, så att jag åtminstone hinner fånga ett liitet troll:c Jag bad snällt iallafall xd Hah, känner mig egosentrisk^^ men vadå, det kanske finns andra här som också vill att den ska börja :p 25 okt, 2014 15:50 |
|
lumos1
Elev |
25 okt, 2014 15:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså åh, kommer typ inte kunna fånga ett enda troll i år, för kommer att vara borta hela nästa helg:c:c:c Snälla, fina, underbara och awesomeErfa kan inte du starta den här trolljakten snart, så att jag åtminstone hinner fånga ett liitet troll:c Jag bad snällt iallafall xd Hah, känner mig egosentrisk^^ men vadå, det kanske finns andra här som också vill att den ska börja :p Jag tror den kommer starta den här helgen eller typ på måndag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2014 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Åh, brukar den starta så tidigt? Det kanske den brukar o.oSkrivet av Borttagen: Alltså åh, kommer typ inte kunna fånga ett enda troll i år, för kommer att vara borta hela nästa helg:c:c:c Snälla, fina, underbara och awesomeErfa kan inte du starta den här trolljakten snart, så att jag åtminstone hinner fånga ett liitet troll:c Jag bad snällt iallafall xd Hah, känner mig egosentrisk^^ men vadå, det kanske finns andra här som också vill att den ska börja :p Jag tror den kommer starta den här helgen eller typ på måndag. Men dåså, awesome! Då slipper jag ju vara orolig 25 okt, 2014 16:29 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Polyjuice: Skrivet av Klaestron: stickar en ravenclaw väska - för jag kan inte ha enbart ett projekt igång åt gången! Coolt En sådan här, men med ravenclaws vapensköld då Låter som en rolig grej att göra Är ganska tråkig 25 okt, 2014 16:33 |
|
Kim Potter
Elev |
25 okt, 2014 16:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...jag har dansat till Ariana Grandes låtar på zumbaklasserna sista månaderna.
Skulle just kolla upp några av hennes låtar och kommer på mig själv att köra zumbapass i soffan. Jisses. När jag tror att "jag inte följer med i senaste radiohitsen" och gång på gång vill köra crossfit-övningar, core-övningar och zumbapass på nattklubbarna när bekanta låtar dyker upp. eeehh. awkward! (Ja, jag har faktiskt kört plankan på golvet i en nattklubb - men en polare sittandes på ryggen i 4min ^^' ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 okt, 2014 16:43 |
|
aascendio
Elev |
25 okt, 2014 17:44 |
|
Borttagen
|
Mina kusiner har precis landat, så snart kommer de hit!
25 okt, 2014 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen