Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18262 18263 18264 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
I'm booored D: Det regnar ute och nu vill jag bara ha snö D:


Tänk hur mycket snö vi hade haft nu om det bara hade varit minusgrader istället för plusgrader?

25 okt, 2014 11:12

The Noble Lion
Elev

Avatar


Ska sitta barnvakt i dag men jag känner verkligen inte för det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

25 okt, 2014 11:12

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
I'm booored D: Det regnar ute och nu vill jag bara ha snö D:


Tänk hur mycket snö vi hade haft nu om det bara hade varit minusgrader istället för plusgrader?


Jaaaa!! Alltså shit, det hade varit riktigt mycket Åååååååh, varför ska det va plusgrader fööör? D:

25 okt, 2014 11:14

Borttagen

Avatar


igår var det en skjutning på en skola i seattle. världen gör mig ledsen.

25 okt, 2014 11:16

The Noble Lion
Elev

Avatar


Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

25 okt, 2014 11:56

Polyjuice
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut!

Är det inte Mockingjay part 2 som kommer ut snart?

Är ganska tråkig

25 okt, 2014 12:25

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Polyjuice:
Skrivet av The Noble Lion:
Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut!

Är det inte Mockingjay part 2 som kommer ut snart?

Nej det är part 1.
Har läst boken - längtar jättemycket!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 okt, 2014 12:36

Polyjuice
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Polyjuice:
Skrivet av The Noble Lion:
Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut!

Är det inte Mockingjay part 2 som kommer ut snart?

Nej det är den första.

Ok har jag fel men är mockingjay hungergames eller? För min kompis säger det.

Är ganska tråkig

25 okt, 2014 12:37

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Polyjuice:
Skrivet av The Noble Lion:
Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut!

Är det inte Mockingjay part 2 som kommer ut snart?

Nej? Är rätt säker på att den som kom ut förra var Catching Fire

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

25 okt, 2014 12:37

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Polyjuice:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Polyjuice:
Skrivet av The Noble Lion:
Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut!

Är det inte Mockingjay part 2 som kommer ut snart?

Nej det är den första.

Ok har jag fel men är mockingjay hungergames eller? För min kompis säger det.

Ja det är den sista boken av Hungerspelen serien.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 okt, 2014 12:37

1 2 3 ... 18262 18263 18264 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.