@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: I'm booored D: Det regnar ute och nu vill jag bara ha snö D: Tänk hur mycket snö vi hade haft nu om det bara hade varit minusgrader istället för plusgrader? 25 okt, 2014 11:12 |
|
The Noble Lion
Elev |
25 okt, 2014 11:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: I'm booored D: Det regnar ute och nu vill jag bara ha snö D: Tänk hur mycket snö vi hade haft nu om det bara hade varit minusgrader istället för plusgrader? Jaaaa!! Alltså shit, det hade varit riktigt mycket 25 okt, 2014 11:14 |
|
Borttagen
|
igår var det en skjutning på en skola i seattle.
25 okt, 2014 11:16 |
|
The Noble Lion
Elev |
Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut!
25 okt, 2014 11:56 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut! Är det inte Mockingjay part 2 som kommer ut snart? Är ganska tråkig 25 okt, 2014 12:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Polyjuice: Skrivet av The Noble Lion: Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut! Är det inte Mockingjay part 2 som kommer ut snart? Nej det är part 1. Har läst boken - längtar jättemycket! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2014 12:36 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Polyjuice: Skrivet av The Noble Lion: Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut! Är det inte Mockingjay part 2 som kommer ut snart? Nej det är den första. Ok har jag fel men är mockingjay hungergames eller? För min kompis säger det. Är ganska tråkig 25 okt, 2014 12:37 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Polyjuice: Skrivet av The Noble Lion: Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut! Är det inte Mockingjay part 2 som kommer ut snart? Nej? Är rätt säker på att den som kom ut förra var Catching Fire
25 okt, 2014 12:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Polyjuice: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Polyjuice: Skrivet av The Noble Lion: Kom precis på att Mockingjay part 1 snart kommer ut på bio! Jag måste läsa om boken innan den kommer ut! Är det inte Mockingjay part 2 som kommer ut snart? Nej det är den första. Ok har jag fel men är mockingjay hungergames eller? För min kompis säger det. Ja det är den sista boken av Hungerspelen serien. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2014 12:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen