@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Lördag och vaknar upp klockan 06... Blir nog film och sticknings mys en stund nu, ska ju ha städdag idag Höhö, jag är på väg hem för att sova. Hade gärna bytt faktiskt! Sitter och tittar på fången från Azkaban dock och tittar efter nördiga stickningsförslag Åh, var längesedan jag såg den! Det är nog min favorit av filmerna. 25 okt, 2014 07:45 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Lördag och vaknar upp klockan 06... Blir nog film och sticknings mys en stund nu, ska ju ha städdag idag Höhö, jag är på väg hem för att sova. Hade gärna bytt faktiskt! Sitter och tittar på fången från Azkaban dock och tittar efter nördiga stickningsförslag Åh, var längesedan jag såg den! Det är nog min favorit av filmerna. Älskar just den boken, tycker det är lite syd att inte Sir Cadogan fick någon plats i filmen dock
25 okt, 2014 07:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Lördag och vaknar upp klockan 06... Blir nog film och sticknings mys en stund nu, ska ju ha städdag idag Höhö, jag är på väg hem för att sova. Hade gärna bytt faktiskt! Sitter och tittar på fången från Azkaban dock och tittar efter nördiga stickningsförslag Åh, var längesedan jag såg den! Det är nog min favorit av filmerna. Älskar just den boken, tycker det är lite syd att inte Sir Cadogan fick någon plats i filmen dock Han syntes väl till någon snabb släng? x) Han är skön i alla fall. :p 25 okt, 2014 07:53 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade av att behöva gå på toa och toan är där nere, bläh.
25 okt, 2014 09:25 |
|
Borttagen
|
Idag var jag anmäld till högskoleprovet men jag är inte där
25 okt, 2014 09:54 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Ja, det känns lite svårt...vad synd Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vänta..menar du att du kanske kommer på träffen på söndag?? :0 LauraTree Jaa njaa, jag skulle vilja, men vet inte hur de ska gå in, o vad ska jag säga till mamma? Och kommer någon med, annars hamnar jag resa ensam. Nu fick jag veta att jag skall jobba på lördag och är ledig på måndag.. Men jag kollar nu bara lite och planerar, så finns de ju en liiten chans att jag kan komma. Ja den är inte så stor.. Nu när jag tänker på det låter de ju ganska knäppt att bara resa iväg sådär fram-o tillbaka om 2 dagar...Det kostar ju också och så..AHRGG 25 okt, 2014 10:00 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar jättemycket efter snö! ♥ ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2014 10:22 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Ja, det känns lite svårt...vad synd Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vänta..menar du att du kanske kommer på träffen på söndag?? :0 LauraTree Jaa njaa, jag skulle vilja, men vet inte hur de ska gå in, o vad ska jag säga till mamma? Och kommer någon med, annars hamnar jag resa ensam. Nu fick jag veta att jag skall jobba på lördag och är ledig på måndag.. Men jag kollar nu bara lite och planerar, så finns de ju en liiten chans att jag kan komma. Ja den är inte så stor.. Nu när jag tänker på det låter de ju ganska knäppt att bara resa iväg sådär fram-o tillbaka om 2 dagar...Det kostar ju också och så..AHRGG ja så ska jag ju jobba idag slutar kanske först kl. 22, så hinner inte ens 25 okt, 2014 10:25 |
|
Kim Potter
Elev |
25 okt, 2014 10:29 |
|
Frivolt
Elev |
I'm booored D: Det regnar ute och nu vill jag bara ha snö D:
25 okt, 2014 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen