Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18261 18262 18263 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Klaestron:
Lördag och vaknar upp klockan 06... Blir nog film och sticknings mys en stund nu, ska ju ha städdag idag

Höhö, jag är på väg hem för att sova.


Hade gärna bytt faktiskt! Sitter och tittar på fången från Azkaban dock och tittar efter nördiga stickningsförslag

Åh, var längesedan jag såg den! Det är nog min favorit av filmerna.

25 okt, 2014 07:45

Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Klaestron:
Lördag och vaknar upp klockan 06... Blir nog film och sticknings mys en stund nu, ska ju ha städdag idag

Höhö, jag är på väg hem för att sova.


Hade gärna bytt faktiskt! Sitter och tittar på fången från Azkaban dock och tittar efter nördiga stickningsförslag

Åh, var längesedan jag såg den! Det är nog min favorit av filmerna.

Älskar just den boken, tycker det är lite syd att inte Sir Cadogan fick någon plats i filmen dock

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

25 okt, 2014 07:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Klaestron:
Lördag och vaknar upp klockan 06... Blir nog film och sticknings mys en stund nu, ska ju ha städdag idag

Höhö, jag är på väg hem för att sova.


Hade gärna bytt faktiskt! Sitter och tittar på fången från Azkaban dock och tittar efter nördiga stickningsförslag

Åh, var längesedan jag såg den! Det är nog min favorit av filmerna.

Älskar just den boken, tycker det är lite syd att inte Sir Cadogan fick någon plats i filmen dock

Han syntes väl till någon snabb släng? x)
Han är skön i alla fall. :p

25 okt, 2014 07:53

Borttagen

Avatar


Jag vaknade av att behöva gå på toa och toan är där nere, bläh.

25 okt, 2014 09:25

Borttagen

Avatar


Idag var jag anmäld till högskoleprovet men jag är inte där

25 okt, 2014 09:54

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
LauraTree Jaa Har kollat Viking Line tider och tåg- tidtabeller och räknat och planerat nu halva kvällen. Det går att få in men jag kommer en halv timme sent till jobbet på måndag Nu ska jag bara kolla Silja Line ännu
Vänta..menar du att du kanske kommer på träffen på söndag?? :0

njaa, jag skulle vilja, men vet inte hur de ska gå in, o vad ska jag säga till mamma? Och kommer någon med, annars hamnar jag resa ensam. Nu fick jag veta att jag skall
jobba på lördag och är ledig på måndag.. Men jag kollar nu bara lite och planerar, så finns de ju en liiten chans att jag kan komma. Ja den är inte så stor..

Nu när jag tänker på det låter de ju ganska knäppt att bara resa iväg sådär fram-o tillbaka om 2 dagar...Det kostar ju också och så..AHRGG
Ja, det känns lite svårt...vad synd Men om du kommer till Stockholm nån gång kan det kanske gå

25 okt, 2014 10:00

Solkatten
Elev

Avatar


Längtar jättemycket efter snö! ♥ ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 okt, 2014 10:22

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
LauraTree Jaa Har kollat Viking Line tider och tåg- tidtabeller och räknat och planerat nu halva kvällen. Det går att få in men jag kommer en halv timme sent till jobbet på måndag Nu ska jag bara kolla Silja Line ännu
Vänta..menar du att du kanske kommer på träffen på söndag?? :0

njaa, jag skulle vilja, men vet inte hur de ska gå in, o vad ska jag säga till mamma? Och kommer någon med, annars hamnar jag resa ensam. Nu fick jag veta att jag skall
jobba på lördag och är ledig på måndag.. Men jag kollar nu bara lite och planerar, så finns de ju en liiten chans att jag kan komma. Ja den är inte så stor..

Nu när jag tänker på det låter de ju ganska knäppt att bara resa iväg sådär fram-o tillbaka om 2 dagar...Det kostar ju också och så..AHRGG
Ja, det känns lite svårt...vad synd Men om du kommer till Stockholm nån gång kan det kanske gå

ja så ska jag ju jobba idag slutar kanske först kl. 22, så hinner inte ens menmen nån gång ska jag komma på en mugglisträff... så det så

25 okt, 2014 10:25

Kim Potter
Elev

Avatar

+1


Snart är det Halloween, och ni mugglisar vet vad det betyder?
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mugglarportalen.se%2Fimages%2Ftreatures%2Fhalloween%2F78015417a54aab480bc96f0262a7cc2a.png

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

25 okt, 2014 10:29

Frivolt
Elev

Avatar


I'm booored D: Det regnar ute och nu vill jag bara ha snö D:

25 okt, 2014 11:11

1 2 3 ... 18261 18262 18263 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.