@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fick höstlov idag:d:d så freaking awesome!
25 okt, 2014 00:07 |
|
The Noble Lion
Elev |
25 okt, 2014 00:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Men du kan ju skriva på Internet iallafall:d It's a good thing Ååhhhhh vill se American Horror Story men kan inte pågrund av lååååångsamt internet... 25 okt, 2014 00:15 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Men du kan ju skriva på Internet iallafall:d It's a good thing Ååhhhhh vill se American Horror Story men kan inte pågrund av lååååångsamt internet... Jag antar det, och jag kunde faktiskt se AMH så allt blev bra tillslut!
25 okt, 2014 00:54 |
|
Fjalar
Elev |
Jag kan inte sooova, har så ont i hjärtat. Varför det!! ♥♥♥
25 okt, 2014 03:56 |
|
Chaemy
Elev |
25 okt, 2014 04:31 |
|
Borttagen
|
Igår på FN-dagen hade mellanstadiekören en pjäs. I en scen var det säkerhetsrådet, och alla marscherade in med Putin i spetsen. Han hade en sån där flintperuk, haha xD Vid mötet pratade alla med jättestor accent, och amerikanaren pratade jättepipigt.
(chansar vilka länder det är nu, förutom Amerika och Ryssland) Storbritanien: Då så, nu sätter vi igång mötet. Kina: Det borde bli som vi tycker. Amerika: Men vi har bäst läshastighet Kina: Vem bryr sig? Frankrike: Vi har bäst klimat. Amerika: Vi, har bäst industrii. Ryssland: Vi har mest bomber och vapen! (Pratar lekte till, samtalet tar slut.) alla länder går därifrån, utom Ryssland. Han stället sig vid mikrofonen. "Ja... Jag tänkte sjunga en liten sång här... Inte på ryska, tyvärr..." Sedan rapade han i mikrofonen för att kolla att den var på. "Bra." Sedan började han. Melodin var Brevet från kolonien, fast annan text. Han som spelade Putin, gick i fyran (!) och han skrev den själv! Det kändes som en vuxenshow när en komiker stod där där framme, faktiskt, för det var så himla kul!! xD Fast ettorna, tvåorna och ABC fattade ingenting XD Några delar: "Hela EU, ska bli ryssar Hela världen, ska bli Ryssland Och vi börjar, med Ukraina ...." "Vi har koll på, Sveriges vatten Och dem letar, och dem letar Och dem letar och dem letar Om dem hittar oss säger vi att vi metar" Alltså, han sjöng med värsta dialekten också... xD OMG, vi skrattade skitmycket under hela sången. XD 25 okt, 2014 06:21 |
|
Klaestron
Elev |
Lördag och vaknar upp klockan 06... Blir nog film och sticknings mys en stund nu, ska ju ha städdag idag
25 okt, 2014 06:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Lördag och vaknar upp klockan 06... Blir nog film och sticknings mys en stund nu, ska ju ha städdag idag Höhö, jag är på väg hem för att sova. 25 okt, 2014 07:24 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Lördag och vaknar upp klockan 06... Blir nog film och sticknings mys en stund nu, ska ju ha städdag idag Höhö, jag är på väg hem för att sova. Hade gärna bytt faktiskt! Sitter och tittar på fången från Azkaban dock och tittar efter nördiga stickningsförslag
25 okt, 2014 07:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen