@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Så skönt med höstlov... Har ändå en jobbig känsla i magen typ av någon anledning. Liksom nej, det är lov nu, it's that time of the year när allt ska vara bra???
;;
24 okt, 2014 23:06
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-24 kl. 23:07
|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: Bwaah! Kan inte bestämma mig! Ska jag se en skräckfilm eller ett avsnitt av Pretty Little Liars? PLL ALL DA WAY
24 okt, 2014 23:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Bwaah! Kan inte bestämma mig! Ska jag se en skräckfilm eller ett avsnitt av Pretty Little Liars? Skräck! "House of Orphans." "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 okt, 2014 23:10 |
|
Borttagen
|
Uggla någon?:3
24 okt, 2014 23:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Frivolt: Bwaah! Kan inte bestämma mig! Ska jag se en skräckfilm eller ett avsnitt av Pretty Little Liars? PLL ALL DA WAY Det blev PLL Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Bwaah! Kan inte bestämma mig! Ska jag se en skräckfilm eller ett avsnitt av Pretty Little Liars? Skräck! "House of Orphans." hahhahaha xD Jag skulle inte tro det xD Jag har plågat mig igenom den där recensionen (okej, inte för recensionens skull, den va bra men filmen sög så mycket att jag bara ville stänga av xD ) så njääää, jag kör nog på PLL istället Har du sett den där recensionen av Death Academy?? DEN ÄR ÄNNU VÄRRE XD PLUS att den är LÄNGRE!!!! Jag har plågat mig igenom den xD xD 24 okt, 2014 23:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Den Ryska nationalsången på Svenska xD
Lyssna inte på den om du inte vill höra Negerslav användas. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 okt, 2014 23:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Den Ryska nationalsången på Svenska xD Lyssna inte på den om du inte vill höra Negerslav användas. Jag sjunger alltid den där när rysslands nationalsång är på tv. Säg åt Sverki skelögd det är så det ska vara! säg till han att heidi är lik paraboooool Sen slutar det med att poliserna springer i mål och det är ju jättebra! 24 okt, 2014 23:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Frivolt
Har sett alla Felix Recenserar, älskar dem c: Men ja, vill inte se många utav filmerna xD Kelpie Underbart ♥ Älskar den redan xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 okt, 2014 23:54 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Frivolt Har sett alla Felix Recenserar, älskar dem c: Men ja, vill inte se många utav filmerna xD Hahaha jag med xD älskar dom!! Men vissa filmer är lixom så, outhärdliga att det lixom blir jobbigt att ens ta sig igenom recensionen xD hahahha samma häär xD Är lixom: Åh, nu har jag sett recensionen, nu behöver jag inte se filmen 24 okt, 2014 23:58 |
|
The Noble Lion
Elev |
Varför är vårt internet så jäkla långsamt på kvällar/nätter???? Irriterande när man ska se på en serie men man måste vänta, pågrund av buffring, lika lång tid som det skulle tagit att se hela avsnittet...
25 okt, 2014 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen