Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18259 18260 18261 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
lumos1
Elev

Avatar


Så skönt med höstlov... Har ändå en jobbig känsla i magen typ av någon anledning. Liksom nej, det är lov nu, it's that time of the year när allt ska vara bra???

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

24 okt, 2014 23:06

Detta inlägg ändrades senast 2014-10-24 kl. 23:07
Antal ändringar: 1

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Bwaah! Kan inte bestämma mig! Ska jag se en skräckfilm eller ett avsnitt av Pretty Little Liars?

PLL ALL DA WAY

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

24 okt, 2014 23:07

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Bwaah! Kan inte bestämma mig! Ska jag se en skräckfilm eller ett avsnitt av Pretty Little Liars?


Skräck!
"House of Orphans."

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 okt, 2014 23:10

Borttagen

Avatar


Uggla någon?:3

24 okt, 2014 23:16

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Frivolt:
Bwaah! Kan inte bestämma mig! Ska jag se en skräckfilm eller ett avsnitt av Pretty Little Liars?

PLL ALL DA WAY


Det blev PLL Orkade inte se en skräckis xD för mycket tänka haha xD

Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Bwaah! Kan inte bestämma mig! Ska jag se en skräckfilm eller ett avsnitt av Pretty Little Liars?


Skräck!
"House of Orphans."


hahhahaha xD Jag skulle inte tro det xD Jag har plågat mig igenom den där recensionen (okej, inte för recensionens skull, den va bra men filmen sög så mycket att jag bara ville stänga av xD ) så njääää, jag kör nog på PLL istället
Har du sett den där recensionen av Death Academy?? DEN ÄR ÄNNU VÄRRE XD PLUS att den är LÄNGRE!!!! Jag har plågat mig igenom den xD xD

24 okt, 2014 23:27

Vildvittra
Elev

Avatar


Den Ryska nationalsången på Svenska xD


Lyssna inte på den om du inte vill höra Negerslav användas.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 okt, 2014 23:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Den Ryska nationalsången på Svenska xD


Lyssna inte på den om du inte vill höra Negerslav användas.


Jag sjunger alltid den där när rysslands nationalsång är på tv. Säg åt Sverki skelögd det är så det ska vara! säg till han att heidi är lik paraboooool



Sen slutar det med att poliserna springer i mål och det är ju jättebra!

24 okt, 2014 23:50

Vildvittra
Elev

Avatar


Frivolt
Har sett alla Felix Recenserar, älskar dem c:
Men ja, vill inte se många utav filmerna xD

Kelpie
Underbart ♥
Älskar den redan xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 okt, 2014 23:54

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Frivolt
Har sett alla Felix Recenserar, älskar dem c:
Men ja, vill inte se många utav filmerna xD



Hahaha jag med xD älskar dom!! Men vissa filmer är lixom så, outhärdliga att det lixom blir jobbigt att ens ta sig igenom recensionen xD

hahahha samma häär xD Är lixom: Åh, nu har jag sett recensionen, nu behöver jag inte se filmen

24 okt, 2014 23:58

The Noble Lion
Elev

Avatar


Varför är vårt internet så jäkla långsamt på kvällar/nätter???? Irriterande när man ska se på en serie men man måste vänta, pågrund av buffring, lika lång tid som det skulle tagit att se hela avsnittet...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

25 okt, 2014 00:03

1 2 3 ... 18259 18260 18261 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.