@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag önskar att man kunde få bete sig som hur man vill, även om man är äldre :c Alien Hahaha jamen håller med!! Jag hade också gått på dagis fortfarande x) Möjligen gått i förska klass! Jag är inte redo för att vara vuxen, inte nånstans! D: (Vi kan gå på dagis med Åkesson, som antagligen inte skulle räknas som tillräckligt vuxen för att jobba med politik cx) Men samma hääär ;O Känner detsamma....Och att ålder mer sågs som en siffra istället för vad som förväntade sig av en..... Hhahahahhaha jaaa men tyyyp xD Men han får isf gå på en annan avdelning!!! xD 24 okt, 2014 21:27 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag började precis se DRAMAtical Murder och den är ju awesome... Och jag har bara halva serien kvar nu... Och jag måste sova. Men nej D: xD
Join the dark side, we have cookies~
24 okt, 2014 21:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Polyjuice: Har ni något tips på en rolig serie? How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, New Girl. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 okt, 2014 21:28 |
|
Chaemy
Elev |
Jag kom just på att jag kan skriva en profil i Indien
24 okt, 2014 21:30 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Polyjuice: Har ni något tips på en rolig serie? How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, New Girl. ok tack Är ganska tråkig 24 okt, 2014 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Precis, stör mig på folk som säger att man måste vara ansvarsfull och bra förebild bara för att man är äldre D: Min förebild är Beben, och hon är yngre Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag önskar att man kunde få bete sig som hur man vill, även om man är äldre :c Alien Hahaha jamen håller med!! Jag hade också gått på dagis fortfarande x) Möjligen gått i förska klass! Jag är inte redo för att vara vuxen, inte nånstans! D: (Vi kan gå på dagis med Åkesson, som antagligen inte skulle räknas som tillräckligt vuxen för att jobba med politik cx) Men samma hääär ;O Känner detsamma....Och att ålder mer sågs som en siffra istället för vad som förväntade sig av en..... Hhahahahhaha jaaa men tyyyp xD Men han får isf gå på en annan avdelning!!! xD 24 okt, 2014 21:31 |
|
Hedwig96
Elev |
24 okt, 2014 21:37 |
|
Polyjuice
Elev |
Är ganska tråkig 24 okt, 2014 21:38 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Supernatural fandomen har en nytt fan.
Välkomna mig! Jaja, jag har absolut inte sett 47 avsnitt av det på en vecka.. Nejnej. 24 okt, 2014 21:51 |
|
Klaestron
Elev |
Började se de vises sten, gick över till alla harry potter puppet pals innan Jag blev lämnad åt mitt öde - ännu mer Harry Potter och en aning sömn :3
24 okt, 2014 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen