Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18256 18257 18258 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Alien Hahaha jamen håller med!! Jag hade också gått på dagis fortfarande x) Möjligen gått i förska klass!

Jag är inte redo för att vara vuxen, inte nånstans! D:
Jag önskar att man kunde få bete sig som hur man vill, även om man är äldre :c
(Vi kan gå på dagis med Åkesson, som antagligen inte skulle räknas som tillräckligt vuxen för att jobba med politik cx)


Men samma hääär ;O Känner detsamma....Och att ålder mer sågs som en siffra istället för vad som förväntade sig av en.....

Hhahahahhaha jaaa men tyyyp xD Men han får isf gå på en annan avdelning!!! xD

24 okt, 2014 21:27

Anna-chan
Elev

Avatar


Jag började precis se DRAMAtical Murder och den är ju awesome... Och jag har bara halva serien kvar nu... Och jag måste sova. Men nej D: xD

Join the dark side, we have cookies~ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fepicrapbattlesofhistory%2Fimages%2F6%2F60%2FBill_Cipher_intro.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150413191538

24 okt, 2014 21:28

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Polyjuice:
Har ni något tips på en rolig serie?

How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, New Girl.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 okt, 2014 21:28

Chaemy
Elev

Avatar


Jag kom just på att jag kan skriva en profil i Indien Om jag inte är ute på stranden och solar, menar jag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

24 okt, 2014 21:30

Polyjuice
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Polyjuice:
Har ni något tips på en rolig serie?

How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, New Girl.

ok tack

Är ganska tråkig

24 okt, 2014 21:31

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Alien Hahaha jamen håller med!! Jag hade också gått på dagis fortfarande x) Möjligen gått i förska klass!

Jag är inte redo för att vara vuxen, inte nånstans! D:
Jag önskar att man kunde få bete sig som hur man vill, även om man är äldre :c
(Vi kan gå på dagis med Åkesson, som antagligen inte skulle räknas som tillräckligt vuxen för att jobba med politik cx)


Men samma hääär ;O Känner detsamma....Och att ålder mer sågs som en siffra istället för vad som förväntade sig av en.....

Hhahahahhaha jaaa men tyyyp xD Men han får isf gå på en annan avdelning!!! xD
Precis, stör mig på folk som säger att man måste vara ansvarsfull och bra förebild bara för att man är äldre D: Min förebild är Beben, och hon är yngre

24 okt, 2014 21:31

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Polyjuice:
Har ni något tips på en rolig serie?

Modern Family

24 okt, 2014 21:37

Polyjuice
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Polyjuice:
Har ni något tips på en rolig serie?

Modern Family

Tack

Är ganska tråkig

24 okt, 2014 21:38

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Supernatural fandomen har en nytt fan.
Välkomna mig!
Jaja, jag har absolut inte sett 47 avsnitt av det på en vecka.. Nejnej.

24 okt, 2014 21:51

Klaestron
Elev

Avatar


Började se de vises sten, gick över till alla harry potter puppet pals innan Jag blev lämnad åt mitt öde - ännu mer Harry Potter och en aning sömn :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

24 okt, 2014 21:55

1 2 3 ... 18256 18257 18258 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.