Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

1 2 3 ... 1824 1825 1826 ... 2572 2573 2574
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Privet Drive:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Privet Drive:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Privet Drive:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Privet Drive:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Privet Drive:
Vill sälja lite guldkort. 20g/st.

12 st. Hermione Granger
10 st. Ron Weasley
6 st. Harry Potter

Jag kan gärna köpa en Ron och två Harry!

Härligt! 60 galleoner? Ska jag lägga upp?

Okej.

Uppe!
Tack så mycket!

Någon annan köpte dem.

Ska jag lägga upp igen?

Okej ^-^ Kan du lägga upp dem så snabbt som möjligt? Jag måste logga ut nu!

Uggla mig när vi båda är inne (tror det är något fel, för det står att du är inne 24/7), så lägger jag upp igen

Du kan lägga upp dem nu!

1 jan, 2015 00:42

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Hufflepuffisen:
Skrivet av Ginnyy:
Hejsan jag är väldigt intresserad av glitterboots!
Säljer även gärna chokladgrodekort om det är något speciellt du är intresserad utav!

Hur mycket kan du tänka dig att betala för en glittersko?
Skrivet av Borttagen:
Säljer en sexulitets halsduk för 10? Någon intresserad? Ginnyy hur mycket ska du ha? Har 1, 2 eller 3 har iallafall 1 Men borde ha 2 eller 3

är 150 eller mindre/st lämpligt?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

1 jan, 2015 09:36

Epiphany
Elev

Avatar


Efterlysning: Jul 2011.
En liten liten jul 2011 efterlyses.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fb096EOkOLyIUw%2Fgiphy.gif

1 jan, 2015 17:08

luna, lily
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av luna, lily:
Skrivet av Borttagen:
luna, lily
Ja, silver brukar inte behöva kosta mycket. Max 30 galleoner kan jag tänka mig ^^
25 går bra


Perfekt! ^^
jag lägger ut den när båda är online

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

1 jan, 2015 20:40

Privet Drive
Elev

Avatar


Queen Of Tea är du inne nu?

1 jan, 2015 21:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Privet Drive:
Queen Of Tea är du inne nu?

Japp.

1 jan, 2015 21:23

Privet Drive
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Privet Drive:
Queen Of Tea är du inne nu?

Japp.

Då lägger jag upp nu

1 jan, 2015 21:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Privet Drive:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Privet Drive:
Queen Of Tea är du inne nu?

Japp.

Då lägger jag upp nu

Okej ^-^

1 jan, 2015 21:27

Privet Drive
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Privet Drive:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Privet Drive:
Queen Of Tea är du inne nu?

Japp.

Då lägger jag upp nu

Okej ^-^

Tack så mycket

1 jan, 2015 21:33

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Hej hej, jag behöver drakmat (igen) Så mycket som möjligt vore bra!

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

2 jan, 2015 10:08

1 2 3 ... 1824 1825 1826 ... 2572 2573 2574

Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

Du får inte svara på den här tråden.