vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
'Vicious'
Elev |
Känns sjukt läskigt ^^ blev nostalgisk idag och googlade hogwarts.nu och denna sida kom upp så varför inte. Verkar inte vara helt dött
27 jan, 2014 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 'Vicious': Känns sjukt läskigt ^^ blev nostalgisk idag och googlade hogwarts.nu och denna sida kom upp så varför inte. Verkar inte vara helt dött Välkommen till Mugglis, fellow ex-hoggare 27 jan, 2014 16:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 'Vicious': Känns sjukt läskigt ^^ blev nostalgisk idag och googlade hogwarts.nu och denna sida kom upp så varför inte. Verkar inte vara helt dött Välkommen till Mugglis, fellow ex-hoggare Inte helt dö, men nästan Dock skönt med någon lite äldre c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 jan, 2014 16:10 |
|
'Vicious'
Elev |
Äsch ger jag redan intrycket av att vara gammal? Kanske inte så många inne men det verkar vara en handfull som är väldigt aktiva eller gissar jag fel? Är det många ex hoggare?
27 jan, 2014 16:12 |
|
Borttagen
|
'Vicious': Här är några stycken ex-hoggare. Sidan är t ex co-grundad av en ex-hoggare
Och ditt namn går ju inte att tagga D: 27 jan, 2014 16:13 |
|
'Vicious'
Elev |
Skrivet av Borttagen: 'Vicious': Här är några stycken ex-hoggare. Sidan är t ex co-grundad av en ex-hoggare Och ditt namn går ju inte att tagga D: Haha gör det inte? Konstigt. Jag är 24 så jag är väl gammal som gatan här antar jag men det gör ingenting
27 jan, 2014 16:17 |
|
Borttagen
|
Jag sitter och väntar på att internet på mitt jobb ska börja fungera... senaste jag fick höra var om det inte ordnat sig till kl 18 blir det inget jobb ikväll. Lalala, vänta vänta.
'Vicious': Jag tror jag minns dig, ifall du har samma användarnamn! Jag hette ChibiHannes, jag har för mig att vi inte alltid kom så bra överrens xD eller om jag blandar ihop dig med någon annan... (men det är lugnt, jag är inte så långsint). 27 jan, 2014 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 'Vicious': Äsch ger jag redan intrycket av att vara gammal? Kanske inte så många inne men det verkar vara en handfull som är väldigt aktiva eller gissar jag fel? Är det många ex hoggare? Jag är en ex-hoggare 27 jan, 2014 18:11 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 'Vicious': Äsch ger jag redan intrycket av att vara gammal? Kanske inte så många inne men det verkar vara en handfull som är väldigt aktiva eller gissar jag fel? Är det många ex hoggare? Jag är en ex-hoggare (ursäkta för efterblivenhet men vad är ex-hoggare? o.o)
27 jan, 2014 18:15 |
|
Borttagen
|
Chaemy, det fanns en hemsida som hette hogwarts.nu som stängde ner 2006. Väldigt lik mugglarportalen faktiskt
27 jan, 2014 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen