@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Epiphany
Elev |
KÖPES.
JUL 2011-märket 28 dec, 2014 22:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-12-29 kl. 18:36
|
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av kotte7: Ithrenniel Den billigaste pygmépuffen på marknaden säljs för ca. 350 G, så runt det kanske? De är trots allt relativt ovanliga. Genny1 Kvastarna kommer jag inte sälja för så mycket under deras "basvärde". Men om du köper mycket kan jag sänka priset. Det är en annan som är intresserad av hufflepuffhalsduken, så den av er som budar högst kommer troligen att få den. Jag betalade 140 G för att få den och tänker mig ett pris på minst 150 G för den. (Hermone vad kan du tänka dig att betala?) Drakblodet beror på, jag har inte kollat vad jag kan få för det hos drakhandlaren, men jag har en aning. Ska du "samla" på det eller sälja det till Knut? Ang. Newton hur mycket tar du? (Jag kan sänka priset på mitt om jag får köpa dem) Skulle jag kunna hålla en reserverad för att spara ihop lite tror du? ![]()
28 dec, 2014 23:56 |
|
kotte7
Elev |
Genny1Eftersom att du tar 18 för korten så blir det först 99-18=81 och sen kan jag dra ner det till 80 så bllir det jämnt.
Ithrenniel Det är klart att du kan. Glöm inte att påminna mig när du har fått ihop så mycket bara 29 dec, 2014 10:31 |
|
Genny1
Elev |
|
|
kotte7
Elev |
Bra jag med
29 dec, 2014 12:51 |
|
Doby
Elev |
Har lite av varje
Har ni tid kan ni kolla min profil så ni ser vad jag har. http://www.mugglarportalen.se/#user.php?id=10433
29 dec, 2014 13:31 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Miss D Malfoy: Gött! Hur mycket? Och är det bara mat du vill ha eller vill du ha godis också? Bara mat för tillfället, ska vi säga 100 matbitar? Jag hade tydligen bara 30 Men du får köpa alla de! Har inga planer på att skaffa en drake (Hade 76 godisar, så det var därifrån jag fått känslan av mycket ifrån) 30 räcker för nu Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 29 dec, 2014 15:16 |
|
Solkatten
Elev |
Ångrar att jag för längesedan sålde mina sådana där julkalender skyltar för 2011 och 2012.
Edit: Behöver bara 2011 nu... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2014 17:20 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ångrar att jag för längesedan sålde mina sådana där julkalender skyltar för 2011 och 2012. Edit: Behöver bara 2011 nu... Jag behöver också en från 2011 :'( Välkommen i klubben. 29 dec, 2014 18:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Miss D Malfoy: Gött! Hur mycket? Och är det bara mat du vill ha eller vill du ha godis också? Bara mat för tillfället, ska vi säga 100 matbitar? Jag hade tydligen bara 30 Men du får köpa alla de! Har inga planer på att skaffa en drake (Hade 76 godisar, så det var därifrån jag fått känslan av mycket ifrån) 30 räcker för nu http://www.mugglarportalen.se/#market.php?id=181185&order=date&desc=1 Hej 29 dec, 2014 19:40 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen