@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av kotte7: Hmm... Jag tar gärna alla tio. Kan man få en liten samlingsrabbat för att man köper många :3? Absolut! Jag brukar ta runt 3g per kort. Men vad sägs som 20g för alla tio? 28 dec, 2014 16:28 |
|
kotte7
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Det blir perfekt. Tack så mycketSkrivet av kotte7: Hmm... Jag tar gärna alla tio. Kan man få en liten samlingsrabbat för att man köper många :3? Absolut! Jag brukar ta runt 3g per kort. Men vad sägs som 20g för alla tio? 28 dec, 2014 16:28 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av kotte7: Skrivet av Nymfadora Tonks: Det blir perfekt. Tack så mycket Skrivet av kotte7: Hmm... Jag tar gärna alla tio. Kan man få en liten samlingsrabbat för att man köper många :3? Absolut! Jag brukar ta runt 3g per kort. Men vad sägs som 20g för alla tio? Lägger ut dem nu 28 dec, 2014 16:29 |
|
kotte7
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: TackSkrivet av kotte7: Skrivet av Nymfadora Tonks: Det blir perfekt. Tack så mycket Skrivet av kotte7: Hmm... Jag tar gärna alla tio. Kan man få en liten samlingsrabbat för att man köper många :3? Absolut! Jag brukar ta runt 3g per kort. Men vad sägs som 20g för alla tio? Lägger ut dem nu 28 dec, 2014 16:31 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Gött! Hur mycket? Och är det bara mat du vill ha eller vill du ha godis också? Hej 28 dec, 2014 17:28 |
|
Genny1
Elev |
Genny1 Kvastarna kommer jag inte sälja för så mycket under deras "basvärde". Men om du köper mycket kan jag sänka priset. Det är en annan som är intresserad av hufflepuffhalsduken, så den av er som budar högst kommer troligen att få den. Jag betalade 140 G för att få den och tänker mig ett pris på minst 150 G för den. (Hermone vad kan du tänka dig att betala?) Drakblodet beror på, jag har inte kollat vad jag kan få för det hos drakhandlaren, men jag har en aning. Ska du "samla" på det eller sälja det till Knut? Ang. Newton hur mycket tar du? (Jag kan sänka priset på mitt om jag får köpa dem) Jag tar 3 g per Newtonkort Beroende på hur mycket kvastarna kostar så köper jag, och jag tänkte sälja drakblodet till Knut
28 dec, 2014 19:26 |
|
kotte7
Elev |
Skrivet av Genny1: Genny1 Kvastarna kommer jag inte sälja för så mycket under deras "basvärde". Men om du köper mycket kan jag sänka priset. Det är en annan som är intresserad av hufflepuffhalsduken, så den av er som budar högst kommer troligen att få den. Jag betalade 140 G för att få den och tänker mig ett pris på minst 150 G för den. (Hermone vad kan du tänka dig att betala?) Drakblodet beror på, jag har inte kollat vad jag kan få för det hos drakhandlaren, men jag har en aning. Ska du "samla" på det eller sälja det till Knut? Ang. Newton hur mycket tar du? (Jag kan sänka priset på mitt om jag får köpa dem) Jag tar 3 g per Newtonkort Beroende på hur mycket kvastarna kostar så köper jag, och jag tänkte sälja drakblodet till Knut Hur många Newton har du? Om du köper alla nimbus 2000. (Har ändrat mig om 2001. Hehe jag vill behålla den) Så kan du få dem för ca 290 G, det är 9 G billigare än i Qudditch affären. 28 dec, 2014 19:41 |
|
Genny1
Elev |
Skrivet av kotte7: Okej, jag kollade hos Knut, mitt drakblod är värt 72 G och 21 knutingar. Jag vill helst inte förlora på det så...Skrivet av Genny1: Genny1 Kvastarna kommer jag inte sälja för så mycket under deras "basvärde". Men om du köper mycket kan jag sänka priset. Det är en annan som är intresserad av hufflepuffhalsduken, så den av er som budar högst kommer troligen att få den. Jag betalade 140 G för att få den och tänker mig ett pris på minst 150 G för den. (Hermone vad kan du tänka dig att betala?) Drakblodet beror på, jag har inte kollat vad jag kan få för det hos drakhandlaren, men jag har en aning. Ska du "samla" på det eller sälja det till Knut? Ang. Newton hur mycket tar du? (Jag kan sänka priset på mitt om jag får köpa dem) Jag tar 3 g per Newtonkort Beroende på hur mycket kvastarna kostar så köper jag, och jag tänkte sälja drakblodet till Knut Hur många Newton har du? Om du köper alla nimbus 2000. (Har ändrat mig om 2001. Hehe jag vill behålla den) Så kan du få dem för ca 290 G, det är 9 G billigare än i Qudditch affären. Jag kan sälja 6 Newtonkort ska vi säga 18 för alla?Och jag vill bara ha en nimbus 2000. Hur mycket vill du ha?
28 dec, 2014 19:55 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Miss D Malfoy: Gött! Hur mycket? Och är det bara mat du vill ha eller vill du ha godis också? Bara mat för tillfället, ska vi säga 100 matbitar? Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 28 dec, 2014 20:40 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Miss D Malfoy: Gött! Hur mycket? Och är det bara mat du vill ha eller vill du ha godis också? Bara mat för tillfället, ska vi säga 100 matbitar? Jag hade tydligen bara 30 Men du får köpa alla de! Har inga planer på att skaffa en drake (Hade 76 godisar, så det var därifrån jag fått känslan av mycket ifrån) Hej 28 dec, 2014 20:56 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen