vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Dricker glögg
och äter lussekatt, och öppnar paketet jag skickade från mig själv i Japan till mig själv i Sverige ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 dec, 2013 17:46 |
|
Borttagen
|
Odotan että salkkarit alkaa!! :'D OMG min finska suuuuger :'D
3 dec, 2013 18:26 |
|
Chaemy
Elev |
3 dec, 2013 19:24 |
|
Parseltongue
Elev |
Loggade precis in här för första gången på jättelänge, lyckas alltid vara inaktiv längre perioder, så idag ska jag ta mig tid att catcha upp i massa trådar + hänga lite på Pottermore
4 dec, 2013 11:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Funderar på om jag skall resa på mig och städa rummet.
Funderat klart, och har reser mig efter att ha tryckt "svara". ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2013 12:14 |
|
Borttagen
|
Försöker skriva svar på ett papper med övningsfrågor om pumpar....
Lyckades precis förstöra min nagel så får försöka göra något spännande med den med. 4 dec, 2013 13:30 |
|
Salem
Lärare |
4 dec, 2013 13:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Städar rummet (fas 1). Får ta den andra fasen imorgon ^^'
= jag har tagit det som är synligt och dammsugit av samt sorterat upp allt från Japanresan. Imorgon blir det till att rensa i papper och sortera i lådor och på hyllor så att det blir fräsch och snyggt igen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2013 13:48 |
|
Luna Chang
Elev |
Leker med min tandställning>_>
Hej 4 dec, 2013 15:32 |
|
Tony The Joker
Elev |
leker med min tung piercing
Razmus T Möller 4 dec, 2013 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen