@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Får jag en för 40?Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Får jag köpa en också? Jag har 2 pygemepuffar till Salu för 40-60 kr st. Ja priset som sagt mellan 40 och 60 galioner du får säga lämpligt pris
27 dec, 2014 21:50 |
|
Borttagen
|
27 dec, 2014 21:50 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack så mycket!Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Får jag en för 40? Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Får jag köpa en också? Jag har 2 pygemepuffar till Salu för 40-60 kr st. Ja priset som sagt mellan 40 och 60 galioner du får säga lämpligt pris Det blir bra lägger ut nu och reserverat åt dig
27 dec, 2014 21:51 |
|
Genny1
Elev |
Skrivet av kotte7: Jag säljer och köper det mesta Säljes -4 st. Pygmépuffar -4 st. Badankor -9 st. Julgranar -4 st. "Jul 2013" -1 st. "Jul 2014" -1 st. "Jul 2012" -2 st. Glitterskor -1 st. Regnbåge -13 st. Julgransstjärnor -7 st. Snölyktor -8 st. Julgransblixtar -10 st Röda julgranskulor -6 st. Regnbågsfärgade julgranskulor -6 st. Lila julgranskulor -1 st. Hjulpynt (Cykel) -15 st. Julgransbjällror -2 st. Gryffindorhalsdukar -1 st. Ravenclawhalsduk -1 st. Hufflepuffhalsduk -15 st. Julgransglitter -1 st. Sexualitetshalsduk -3 st. Slagträn -1 st. Drakblodsflaska (24 liter) -1 st. Nimbus 2001 -3 st. Nimbus 2000 -4 st snögubbar -Diverse bronskort Länk finns HÄR -Diverse silverkort Länk finns HÄR -Eventuellt guldkort Länk finns HÄR Köpes -Newton Scamander-kort Hur mycket vill du ha för kvastarna, drakblodet och hufflepuffhalsduken var för sig? Kan sälja 6 Newton om du är intresserad
27 dec, 2014 21:58 |
|
kotte7
Elev |
Ithrenniel Den billigaste pygmépuffen på marknaden säljs för ca. 350 G, så runt det kanske? De är trots allt relativt ovanliga.
Genny1 Kvastarna kommer jag inte sälja för så mycket under deras "basvärde". Men om du köper mycket kan jag sänka priset. Det är en annan som är intresserad av hufflepuffhalsduken, så den av er som budar högst kommer troligen att få den. Jag betalade 140 G för att få den och tänker mig ett pris på minst 150 G för den. (Hermone vad kan du tänka dig att betala?) Drakblodet beror på, jag har inte kollat vad jag kan få för det hos drakhandlaren, men jag har en aning. Ska du "samla" på det eller sälja det till Knut? Ang. Newton hur mycket tar du? (Jag kan sänka priset på mitt om jag får köpa dem) 28 dec, 2014 14:42 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Gött! Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 28 dec, 2014 15:07 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
kotte7: Hur mycket kan du tänka dig betala per Scamander-kort?
28 dec, 2014 16:06 |
|
kotte7
Elev |
Beror på hur många du säljer
28 dec, 2014 16:16 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Upp till 10 stycken c: 28 dec, 2014 16:24 |
|
kotte7
Elev |
Hmm... Jag tar gärna alla tio. Kan man få en liten samlingsrabbat för att man köper många :3?
28 dec, 2014 16:26 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen