Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
"I don't want to be this way. I don't want to act this way. Jag vill bara få pli på det alla förväntar sig att jag ska vara..."
Ungefär... Något sådant... Jag minns inte exakt. Fick ett litet depp ögonblick för dryga halvtimman sedan och har inte ens sjungt något sedan dess. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 dec, 2011 21:02 |
|
Jegli
Elev |
pappa kan du skicka mig majsen? (crisp corn, de torkade salta jätte goda majsen)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 22 dec, 2011 22:28 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Nej, jag går in på mugglis istället..."
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 23 dec, 2011 10:59 |
|
ginny_ginny
Elev |
23 dec, 2011 11:25 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Då var det klart!"
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 23 dec, 2011 11:38 |
|
ikka
Elev |
Jag tror inte jag har sagt ett enda ord idag. :o Har dock sjungit en massa, haha.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
23 dec, 2011 11:40 |
|
Jennyferh
Elev |
"Han ramlar ner från soffan minst EN gång per dag...."
Vi pratade om vår hund som seriöst lyckas ramla ner från soffan hela tiden O.o
"Overhead, morning skies all for you"
23 dec, 2011 11:43 |
|
djurgalen_99
Elev |
"NEEEJ! Inte igen, igen!!!!!"
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 23 dec, 2011 11:47 |
|
Freja
Elev |
"Inga russin i!"
XD, mamma och syrran pratade om vörtbröd Everything is Dramione and nothing hurts. 23 dec, 2011 12:25 |
|
Legolas
Elev |
23 dec, 2011 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen