The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill inte syskon typ alltid det (min syrra säger att hon hatar Nico bara för att provocera mig!)Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Och så fort vi ser en röd bil säger han "Kolla! Det är en Maserati!" Då blir jag arg och tokig av Fandomnördighet! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jo tack vi har sett den (och den ÄGER!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: JA är det ens en fråga! Alltså fattar inte hur man kan tycka något annat! Skrivet av Belluna tonks: Vi bråkade precis om Leo eller en kiwifrukt var viktigast! Det är Leo såklart, men det förstår han tydligen inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Inte jag häller... Min syster är galen i Leo har ni ens sätt hennes profilbild? Jäpp jag vet xD Han vill göra dig arg....... ![]()
4 jan, 2017 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Vill inte syskon typ alltid det (min syrra säger att hon hatar Nico bara för att provocera mig!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Och så fort vi ser en röd bil säger han "Kolla! Det är en Maserati!" Då blir jag arg och tokig av Fandomnördighet! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jo tack vi har sett den (och den ÄGER!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: JA är det ens en fråga! Alltså fattar inte hur man kan tycka något annat! Skrivet av Belluna tonks: Vi bråkade precis om Leo eller en kiwifrukt var viktigast! Det är Leo såklart, men det förstår han tydligen inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Inte jag häller... Min syster är galen i Leo har ni ens sätt hennes profilbild? Jäpp jag vet xD Han vill göra dig arg....... HON HATAR NICO!!!!!!!! NICO ÄT MIN BROR OCH ÄR AWESOME!!!!!! HUR KAN MAN HATA HONOM!!!!!!?????? 4 jan, 2017 18:50 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Men just Maserati-grejen gör mig SÅÅÅ arg och ledsen för att jag vill in i PJO-världen!Skrivet av Borttagen: Vill inte syskon typ alltid det (min syrra säger att hon hatar Nico bara för att provocera mig!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Och så fort vi ser en röd bil säger han "Kolla! Det är en Maserati!" Då blir jag arg och tokig av Fandomnördighet! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jo tack vi har sett den (och den ÄGER!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: JA är det ens en fråga! Alltså fattar inte hur man kan tycka något annat! Skrivet av Belluna tonks: Vi bråkade precis om Leo eller en kiwifrukt var viktigast! Det är Leo såklart, men det förstår han tydligen inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Inte jag häller... Min syster är galen i Leo har ni ens sätt hennes profilbild? Jäpp jag vet xD Han vill göra dig arg....... 4 jan, 2017 18:51 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Förslag nr.1- klå upp honom (helt klart bästa xD jk) Förslag nr.2- skrik tillbaka massa läten bara xD Förslag nr.3- Förvandla honom till en sköldpadda! L
4 jan, 2017 18:54 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Förslag nr.1- klå upp honom (helt klart bästa xD jk) Förslag nr.2- skrik tillbaka massa läten bara xD Förslag nr.3- Förvandla honom till en sköldpadda! En sköldpadda xD eller en delfin om du är mr D xD
4 jan, 2017 18:56 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Förslag nr.1- klå upp honom (helt klart bästa xD jk) Förslag nr.2- skrik tillbaka massa läten bara xD Förslag nr.3- Förvandla honom till en sköldpadda! En sköldpadda xD eller en delfin om du är mr D xD Eex Dee! L
4 jan, 2017 18:56 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Hayato: Eller vad sägs om en majsplanta, ett träd eller ett marsvin Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Förslag nr.1- klå upp honom (helt klart bästa xD jk) Förslag nr.2- skrik tillbaka massa läten bara xD Förslag nr.3- Förvandla honom till en sköldpadda! En sköldpadda xD eller en delfin om du är mr D xD Eex Dee! ![]()
4 jan, 2017 19:01 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Jag är inte Mr. D! Men eftersom att jag är barn till Apollon kanske jag kan förbanna honom med en typ poesiförbannelse!Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Förslag nr.1- klå upp honom (helt klart bästa xD jk) Förslag nr.2- skrik tillbaka massa läten bara xD Förslag nr.3- Förvandla honom till en sköldpadda! En sköldpadda xD eller en delfin om du är mr D xD Eex Dee! 4 jan, 2017 19:02 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag är inte Mr. D! Men eftersom att jag är barn till Apollon kanske jag kan förbanna honom med en typ poesiförbannelse! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Förslag nr.1- klå upp honom (helt klart bästa xD jk) Förslag nr.2- skrik tillbaka massa läten bara xD Förslag nr.3- Förvandla honom till en sköldpadda! En sköldpadda xD eller en delfin om du är mr D xD Eex Dee! xDD L
4 jan, 2017 19:03 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Hayato: Låter som en bra ide!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag är inte Mr. D! Men eftersom att jag är barn till Apollon kanske jag kan förbanna honom med en typ poesiförbannelse! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Förslag nr.1- klå upp honom (helt klart bästa xD jk) Förslag nr.2- skrik tillbaka massa läten bara xD Förslag nr.3- Förvandla honom till en sköldpadda! En sköldpadda xD eller en delfin om du är mr D xD Eex Dee! xDD ![]()
4 jan, 2017 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen