Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Vi kan jaga försiktigt. Sikta in oss på dem lätta människorna.
23 okt, 2013 17:10
|
|
Borttagen
|
"Och vilka är det?"
Sa jag med ett skratt.
"Det är väll bara att lura dom lite.
23 okt, 2013 17:15
|
|
Borttagen
|
"Drägg? Men som du vill!"
23 okt, 2013 17:16
|
|
Borttagen
|
-väl ute-
"Jag tar hon"
Mumlade jag och nickade mot en tjej.
23 okt, 2013 17:17
|
|
Borttagen
|
"Okej. Jag tar han här." Jag grep diskret tag i en ung killes jacka.
23 okt, 2013 17:18
|
|
Borttagen
|
Jag dök upp rätt framför tjejen.
23 okt, 2013 17:19
|
|
Borttagen
|
Han var god. Jag fixade så att det såg ut som att han trillat från hustaket och fått huvudet krossat.
23 okt, 2013 17:21
|
|
Borttagen
|
Tjejen tittade nyfiket upp på mig och jag såg tillbaka.
23 okt, 2013 17:23
|
|
Borttagen
|
23 okt, 2013 17:24
|
|
Borttagen
|
Blodet strömmade snart in i min mun. När jag lät henne falla insåg jag att hon var ganska söt.
23 okt, 2013 17:28
|
Du får inte svara på den här tråden.