Djurklanerna Prs mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Djurklanerna Prs mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
Ariando satt och surade på en bänk på gården
17 dec, 2013 15:04
|
|
Borttagen
|
plötsligt var Obito bakom honom
''hej vi har ett uppdrag'' sa Obito
17 dec, 2013 15:06
|
|
Borttagen
|
Aruando ryckte till
""sluta skräms " sa Ariando och reste sig
17 dec, 2013 15:11
|
|
Borttagen
|
''vänta blev du skrämd ?'' frågade Obito med ett hånleende
17 dec, 2013 15:24
|
|
Borttagen
|
" ja det blev jag och det är inget att hånlee åt " sa Ariando
17 dec, 2013 15:25
|
|
Borttagen
|
''mm i allafall vi har ett nytt updrag & det verkar bara vara vi två för Tenten ...var inte på det bästa humöret just nu'' sa Obito
17 dec, 2013 15:33
|
|
Borttagen
|
" jag är inte heller på bra humör men det går över då jag får spöa upp någon " sa Ariando
17 dec, 2013 15:36
|
|
Borttagen
|
''i allafal så ska vi fånga sälsynta djur'' sa Obito
17 dec, 2013 15:43
|
|
Borttagen
|
" vad trevligt då gör vi det " sa Ariando
17 dec, 2013 15:53
|
|
Borttagen
|
''så vart ska vi börja leta?'' frågade Obito
17 dec, 2013 15:56
|
Du får inte svara på den här tråden.