Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag tror att hon den där The Woman In Black har flyttat in i ditt huvud" - Bror till mig... 13 mar, 2016 18:55 |
|
Borttagen
|
Hör mor ropa från köket.
"Laertes, kom ut ur garderoben!" 15 mar, 2016 16:38 |
|
Borttagen
|
"Damn Daniel, back at it again with the bullängd" - jag idag pga Daniel hade med sig en bullängd lmao
jag skrek ines slog mig 18 mar, 2016 17:02 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"men om du har slut på tankar hur kan du fortfarnade vara rolig? - Yngsta lillebror
"Nej alltså jag har kvar idéer! Jag tror bara mitt huvud är trött på mina tankar så den gör ont..." - Jag "Eller så har hon bara inte druckit tillräckligt"- mamma "Det är en logisk förklaring. Min är roligare!" - Jag ![]()
18 mar, 2016 17:06 |
|
Borttagen
|
Effie: Jag är ketchup!
Jossan: Ja, och du hatar dig själv! =)) //Ja, jag hatar ketchup. 27 mar, 2016 17:56 |
|
Borttagen
|
"Aj! Jag slog mig! Vi måste ringa ambulansen! *lägger ena handen mot örat* 112? Hallå? Kan du komma, snälla ambulansen? Okej, hejdå. *tittar snopet ut i tomma luften* Det var telefonsvararen ..." — bror, fem år.
27 mar, 2016 18:31 |
|
Borttagen
|
"Men nu är det min tur att skina!" -Emil
"Skita?"-Jossan "Va, vadå nu är det min tur att skita?" -Jag 27 mar, 2016 19:03 |
|
Elina478
Elev |
Jag och mitt nioåriga syskon har kuddkrig. Han utbrister: Du kan döda min kropp men aldrig min själ!
May death find you alive 27 mar, 2016 23:06 |
|
The Queen
Elev |
28 mar, 2016 03:14 |
|
Borttagen
|
"Det är vi som ÄR.. problemkommittén!" 28 mar, 2016 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen