Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
skinka
min mage tål inte ost. 18 okt, 2012 19:27 |
|
MystiqueRed
Elev |
OST OST OST
18 okt, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Skinka♥
18 okt, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
USA för att jag är halvamerikan och kan mest om den kulturen. Dock skulle jag tycka att det vore lika intressant att åka till Thailand. Jag har ju aldrig varit där så det skulle vara en helt ny upplevelse. Men för nu: USA ♥
18 okt, 2012 19:42 |
|
Disenchanted
Elev |
18 okt, 2012 20:19 |
|
Conflate
Elev |
18 okt, 2012 20:24 |
|
Fairydust
Elev |
Ost (om jag måste välja), men bara om den inte innehåller animaliskt löpe.
Fast egentligen: inget av det. Jag undviker gärna gärna att äta djur. I don't wanna break these chains! 18 okt, 2012 20:28 |
|
Ladusvalan
Elev |
Varför är många av er så tråkigt eniga? Vad har ni emot skinka?
Resultat i gårdagens fråga: 24-5 till ost! OBS! Ny fråga i första inlägget ... Ps. Förresten ska jag snart på kurs igen, så jag hoppas ni har överseende med att jag kanske inte hinner skriva nya frågor varje dag. 19 okt, 2012 08:09 |
|
EmahS
Elev |
Haha. Spader helt klart. Varför vet jag inte, men det har alltid varit min favorit"färg" i kortleken.
19 okt, 2012 08:13 |
|
Conflate
Elev |
19 okt, 2012 08:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen