@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av LIA15: Det är något fel, det typ står att jag har ett nytt meddelande fast att jag inte har deeet. :c Hur får jag bort deeeeeeet? Testa att logga ut och sen in igen.
17 okt, 2014 18:46 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Minihäst: Skrivet av lumos1: wtf :ooooo This is friggin läskigt.Skrivet av Minihäst: Skrivet av lumos1: Hanna cx Skrivet av Minihäst: Skrivet av lumos1: Hade också prov i franska och kände mig nöjd Hade franskaprov idag. Och det känns faktiskt som att det gick bra??? Kände mig lugn, kände att jag kunde det jag gjorde, blev inte stressad. Ah Wait. tror att det går en Hanna i min franskagrupp o.o Bor lite söder om Gbg heh Haha okej, jag bor i Stockholm såå cx Det började bli lite läskigt där o.o ;;
17 okt, 2014 18:48 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av LIA15: Det är något fel, det typ står att jag har ett nytt meddelande fast att jag inte har deeet. :c Hur får jag bort deeeeeeet? Testa att logga ut och sen in igen. Tack, men det fungerade inte... :c 17 okt, 2014 18:48 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av LIA15: Det är något fel, det typ står att jag har ett nytt meddelande fast att jag inte har deeet. :c Hur får jag bort deeeeeeet? Testa att logga ut och sen in igen. Tack, men det fungerade inte... :c Testa att radera det senaste meddelandet kanske?
17 okt, 2014 18:49 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av LIA15: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av LIA15: Det är något fel, det typ står att jag har ett nytt meddelande fast att jag inte har deeet. :c Hur får jag bort deeeeeeet? Testa att logga ut och sen in igen. Tack, men det fungerade inte... :c Testa att radera det senaste meddelandet kanske? [color=lightblue]Hahah, det funkar inte. Men tack ändå![/colro] 17 okt, 2014 18:50 |
|
Frivolt
Elev |
Åh jag vill göra något imorgon, hitta på något med någon men alla jag vill hitta på något med har antingen inte tid eller inte är i stan/bor långt bort
D: 17 okt, 2014 19:09 |
|
Minihäst
Elev |
lumos1: Haha ja usch vad pinsamt om vi hade gått i samma franska hehe min största mardröm är typ att nån från skolan ska hitta mig här.. xD
another day, another slay 17 okt, 2014 19:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Igår var det "avtackning" av en tjej på jobbet som skall vara mammaledig en tid innan och efter graviditeten. Många andra tjejer i lokalen och en fantastiskt dikt hade skrivits. Man har inte velat ta reda på könet men velat höra vad som "tros" och det lutar kraftigt åt en tjej (fastän det ser ut som en "pojk-mage" som man ibland kan spekulera kring).
I vilket fall som helst. I dikten rimmades det vackert och man flikade in att, om någon av presenterna inte skulle passa, för att en pojk skulle droppa ut istället för en tjej så finns det möjlighet att byta. Man hade köpt en rosa liten ryggsäck. Alla bah: "aaaw så fin!" Någon bah: "Men som sagt, du kan ju byta om det blir en kille" Jag bah: "Äh, blir det en pojk kan han också ha den. Utan problem!" En annan bah: "Meh, nu börjar du igen Ronja!" ..."men du har såklart rätt!" lägger hen till efter någon mikrosekunds tystnad. Jag personligen blev besviken när rosa plagg och rosa prylar dundrade in i mitt rum. Jag hatade färgen. Troligtvis av "ren princip". Jag ville vara multitjej, pojkflicka, en tuffing. Rosa fanns inte i min värld, utan det skulle vara svart, blått, rött, grönt, gult, lila, vinrött! Nu har jag en partner som älskar rosa och han har köpt en del rosa grejer till mig redan. och fått mig att köpa rosa underkläder. Jag vänjer mig. Det fungerar. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 okt, 2014 19:13 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Minihäst: lumos1: Haha ja usch vad pinsamt om vi hade gått i samma franska hehe min största mardröm är typ att nån från skolan ska hitta mig här.. xD Samma här hahah xD ;;
17 okt, 2014 19:14 |
|
Elma00
Elev |
17 okt, 2014 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen