@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NEJ JAG ÄR I TURKIET UNDER TROLLJAKTEN UTAN MOBIL/DATOR/IPAD UTAN WIFI NEEEEJ MITT LIV ÄR FÖRSTÖRT. Någon får fota hur det ser ut. ;__;
17 okt, 2014 17:39 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Minihäst: Skrivet av lumos1: Hade också prov i franska och kände mig nöjd Hade franskaprov idag. Och det känns faktiskt som att det gick bra??? Kände mig lugn, kände att jag kunde det jag gjorde, blev inte stressad. Ah ;;
17 okt, 2014 17:41 |
|
Borttagen
|
Idag pratade vi om gymnasielinjer på bilden (vi var jätteduktiga och skrev våra utvärderingar också ok) och vi kom fram till att om Ulrik, Sofie och William (fick redan på att han hette William också WOHO (lol)) inte söker till och kommer in på estetiska linjen så dör vi. Hehe.
17 okt, 2014 17:56 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av lumos1: Hanna cxSkrivet av Minihäst: Skrivet av lumos1: Hade också prov i franska och kände mig nöjd Hade franskaprov idag. Och det känns faktiskt som att det gick bra??? Kände mig lugn, kände att jag kunde det jag gjorde, blev inte stressad. Ah another day, another slay 17 okt, 2014 18:02 |
|
Kim Potter
Elev |
17 okt, 2014 18:13 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Minihäst: Skrivet av lumos1: Hanna cx Skrivet av Minihäst: Skrivet av lumos1: Hade också prov i franska och kände mig nöjd Hade franskaprov idag. Och det känns faktiskt som att det gick bra??? Kände mig lugn, kände att jag kunde det jag gjorde, blev inte stressad. Ah Wait. tror att det går en Hanna i min franskagrupp o.o ;;
17 okt, 2014 18:16 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av lumos1: wtf :ooooo This is friggin läskigt.Skrivet av Minihäst: Skrivet av lumos1: Hanna cx Skrivet av Minihäst: Skrivet av lumos1: Hade också prov i franska och kände mig nöjd Hade franskaprov idag. Och det känns faktiskt som att det gick bra??? Kände mig lugn, kände att jag kunde det jag gjorde, blev inte stressad. Ah Wait. tror att det går en Hanna i min franskagrupp o.o Bor lite söder om Gbg heh another day, another slay 17 okt, 2014 18:30 |
|
cirklar
Elev |
Vila i frid, Tom. Du var en fin undulat och du levde ett långt liv på 11 år. Hoppas du har det bra var du än är. ♥
17 okt, 2014 18:36 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av cirklar: Vila i frid, Tom. Du var en fin undulat och du levde ett långt liv på 11 år. Hoppas du har det bra var du än är. ♥ Nej, vad sorgligt! Vila i frid!♥
17 okt, 2014 18:37 |
|
LIA15
Elev |
Det är något fel, det typ står att jag har ett nytt meddelande fast att jag inte har deeet. :c
Hur får jag bort deeeeeeet? 17 okt, 2014 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen