@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Fick jobba idag vilket är Awesome! Nu ska eftermiddagen och kvällen spenderas med att tvätta... Men jag tvättar hellre nu 17-22 än att ta 22-03 passet. Sedan finns det ju inga andra tider på hela helgen D: Ooj! Finns det ett 22-03 tvättpass? :O OMG! xD Hahah!! Coolt!! Om nån inte kan sova så finns det ju något som denne kan göra iaf ^^ Tydligen! Har aldrig bokat sena pass innan Hahah okeej xD Ja, så kan det va Jag har tvättat kvällar några gånger 17 okt, 2014 16:26 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Fick jobba idag vilket är Awesome! Nu ska eftermiddagen och kvällen spenderas med att tvätta... Men jag tvättar hellre nu 17-22 än att ta 22-03 passet. Sedan finns det ju inga andra tider på hela helgen D: Ooj! Finns det ett 22-03 tvättpass? :O OMG! xD Hahah!! Coolt!! Om nån inte kan sova så finns det ju något som denne kan göra iaf ^^ Tydligen! Har aldrig bokat sena pass innan Hahah okeej xD Ja, så kan det va Lär ju inte hända på ett tag
17 okt, 2014 16:28 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
San Fransisco om 1 vecka ♥
speech! 17 okt, 2014 16:36 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
omg babes
17 okt, 2014 16:42 |
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: +jag är en idiot som tog emot en gratisbiljett till en konsert från kulturskolan när jag egentligen borde plugga. bleh. men älskar att se orkestrar live så uhm prioriteringar Gå på konsert med folk från kulturskolan slår allt annat XD Heh alltså det visade sig att jag var den enda från Kulturskolan som kom, så jag satt helt själv på första raden. Resten av publiken var nästan bara pensionärer haha Men det var fin musik så det gjorde inget!
17 okt, 2014 17:08 |
|
Beben
Elev |
Ett tips från mig till er: Sök aldrig, aldrig på din favoritskådespelare på IMBd, för då kommer du behöva se ungefär hundra filmer till...
Ja, jag gjorde precis det misstaget. Nu ska jag se på film, se ya' 17 okt, 2014 17:21 |
|
Minihäst
Elev |
Nina Nesbitt retweetade mig igår och har nu typ 3 gånger så många följare som innan :'
Alltså jag älskar henne så mycket♥ another day, another slay 17 okt, 2014 17:21 |
|
trolltand
Elev |
Jag är sugen på pizza och den enda bra pizzerian på cykelavstånd tar ca 100 spänn för en pizza. Buhu.
It's gonna be fun on a bun - in space!
17 okt, 2014 17:25 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av lumos1: Hade också prov i franska och kände mig nöjd Hade franskaprov idag. Och det känns faktiskt som att det gick bra??? Kände mig lugn, kände att jag kunde det jag gjorde, blev inte stressad. another day, another slay 17 okt, 2014 17:28 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Beben: Ett tips från mig till er: Sök aldrig, aldrig på din favoritskådespelare på IMBd, för då kommer du behöva se ungefär hundra filmer till... Ja, jag gjorde precis det misstaget. Nu ska jag se på film, se ya' Varför ska alla filmer vara baserade på böcker som man inte har läst?! 17 okt, 2014 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen