@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mikaela120
Elev |
Tror ni lärare förstår hur mycket stress och oro de orsakar när de ger elever i uppgift att skriva stora uppsatser eller mycket läxor?
17 okt, 2014 12:53 |
|
Borttagen
|
Jag äter frukost nu, vaknade nyss xD
17 okt, 2014 12:58 |
|
Kim Potter
Elev |
17 okt, 2014 15:02 |
|
lumos1
Elev |
Hade franskaprov idag. Och det känns faktiskt som att det gick bra??? Kände mig lugn, kände att jag kunde det jag gjorde, blev inte stressad.
;;
17 okt, 2014 15:11 |
|
Beben
Elev |
17 okt, 2014 15:12 |
|
Klaestron
Elev |
17 okt, 2014 15:33 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Fick en tumme och 5 försvann?? Så blir det när man får en tumme och någon som tidigare gett en någon/några tumme tar bort sin användare
17 okt, 2014 15:43 |
|
Klaestron
Elev |
Fick jobba idag vilket är Awesome! Nu ska eftermiddagen och kvällen spenderas med att tvätta... Men jag tvättar hellre nu 17-22 än att ta 22-03 passet. Sedan finns det ju inga andra tider på hela helgen D:
17 okt, 2014 16:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Fick jobba idag vilket är Awesome! Nu ska eftermiddagen och kvällen spenderas med att tvätta... Men jag tvättar hellre nu 17-22 än att ta 22-03 passet. Sedan finns det ju inga andra tider på hela helgen D: Ooj! Finns det ett 22-03 tvättpass? :O OMG! xD Hahah!! Coolt!! Om nån inte kan sova så finns det ju något som denne kan göra iaf ^^ 17 okt, 2014 16:18 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Fick jobba idag vilket är Awesome! Nu ska eftermiddagen och kvällen spenderas med att tvätta... Men jag tvättar hellre nu 17-22 än att ta 22-03 passet. Sedan finns det ju inga andra tider på hela helgen D: Ooj! Finns det ett 22-03 tvättpass? :O OMG! xD Hahah!! Coolt!! Om nån inte kan sova så finns det ju något som denne kan göra iaf ^^ Tydligen! Har aldrig bokat sena pass innan
17 okt, 2014 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen