@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Visst säger man "det förmaket" och "de förmaken" i bestämd form (förmak som finns i hjärtat alltså)? Jättemånga försöker övertala mig om att "förmaken" bara är ett förmak medan jag tycker det låter som flera förmak. När alla andra säger en sak som låter fel i mitt huvud så kanske det är i mitt huvud det är fel? Jag blir jätteosäker
17 okt, 2014 10:29 |
|
Siriusis
Elev |
17 okt, 2014 10:29 |
|
Borttagen
|
Seriously?! xD
17 okt, 2014 10:33 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 17 okt, 2014 10:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
17 okt, 2014 11:27 |
|
Chaemy
Elev |
17 okt, 2014 12:06 |
|
GlennOstrich
Elev |
LIX är ointressant
17 okt, 2014 12:13 |
|
Miss_Green
Elev |
17 okt, 2014 12:19 |
|
Frivolt
Elev |
Ska ner på stan och shoppaa
Ska köpa smink, te, nagelack och kanske nå kläder 17 okt, 2014 12:32 |
|
Elma00
Elev |
Dagens lektioner:
Matte (det var inte ens riktigt matte, vi fick lösa uppgifter i en grupp) 2 timmars håltimme. Bild. Svenska. Sen slutar jag
17 okt, 2014 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen